Protokół Nr 39/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 09
.10.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu eksploatacyjno-technicznego – Wojciech Byzdra
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 2 członkom w wysokości 50%, 1 członkowi w wysokości 100%, 2 członkom w wysokości 40 %. , 5 członkom w wysokości 30% oraz 1 członkowi w wysokości 70%.

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek za nieterminową wpłatę III i IV raty wkładu budowlanego za lokal mieszkalny przy ulicy Topazowej 6 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku : zwłoka w przekazaniu środków nastąpiła w związku z niedopatrzeniem banku kredytującego powyższą inwestycję.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych spłaty normatywu zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny , wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 4 członkom tj : 2 członkom w wysokości 50% zakreślając termin spłaty pozostałej kwoty do 30.11.2007r. i 31.10.1007r , 1 członkowi w wysokości 50% po warunkiem wpłaty pozostałej kwoty przed otrzymaniem umowy o lokatorskie prawo do lokalu , 1 członkowi w wysokości 100%.

spłaty zadłużenia czynszowego w miesięcznych ratach zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd: oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana jest do Zarządu po raz pierwszy, czy też kolejny, czy przeprowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty; postanowił wyrazić zgodę na spłatę zadłużenia : przez 1 członka Spółdzielni w 9 ratach po 398,96 zł, , przez 1 członka w 6 ratach po 470,09 zł, 1 członkowi zakreślił ostateczny termin spłaty do 31.10.2007r., 1 członkowi w 5 ratach po 124,9 5zł, 1 członkowi przedłużył termin spłaty do 31.12.2007r. z uwagi na prowadzoną sprawę w sądzie o nabycie prawa do spadku.

Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia 1 członkowi , który nie wywiązał się ze spłaty rat w uzgodnionym z Zarządem terminie – polecił wystąpić do sądu o wydanie nakazu zapłaty.

wycofania wniosku od komornika

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wstrzymanie działań komorniczych do dnia 31.12.2007 r. i przedłużenia terminu spłaty zadłużenia kwoty 10.818,91 zł przez członka zam. przy ulicy Tatarakowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

rozłożenia na raty spłaty zaległości w opłatach czynszowych za lokal użytkowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spłatę zadłużenia za lokal użytkowy w Osiedlu ” Ruta” w 6 ratach po 345,58 zł z terminem zapłaty do dnia 31.03.2008 r.

zwrotu nadpłaty z tytułu rozliczenia energii cieplnej za okres od 01.07.2006 do 30.06.2007 r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty wynikłej z rozliczenia zużycia energii cieplnej za okres 01.07.2006 r.- 01.07.2007 r. 3 osobom wymienionym w załączonym wniosku , które sprzedały zajmowane lokale a w aktach notarialnych został zawarty zapis, że ” ewentualna nadpłata należy się sprzedającemu” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

zakupu komputera na potrzeby Klubu Osiedla „Ruta”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na realizację wniosku – zakup komputera w firmie ZETO w trybie ” zamówienie z wolnej ręki ” na podstawie § 46 ” Regulaminu dot. udzielania zamówień na roboty budowlane , inwestycyjne i remontowe oraz usługi finansowane ze środków spółdzielczych , za wyjątkiem robót planowanych realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego oraz robót infrastruktury miejskiej planowanych do realizacji w ramach zastępstwa inwestorskiego w oparciu o umowę z UM Lublin”.

zatwierdzenia ceny posiłku regeneracyjnego na okres 01.10.2007 r. do 31.03.2008 r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę wysokości ceny posiłku Regeneracyjnego.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozpisania przetargu w trybie ” przetargu nieograniczonego” na wymianę skrzynek oddawczych w budynkach Osiedla „Błonie” ,zatwierdzenia terminu przetargu i składu komisji przetargowej.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozpisanie przetargu nieograniczonego , na dzień 25.10.2007 r. , zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przeprowadzenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej docieplenia ścian zewnętrznych ” metodą lekką – mokrą” budynków mieszkalnych w Osiedlu: „Ruta”, „Łęgi”, „Błonie”, „Widok”, „Poręba”.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie w dniu 24.10.2007 r. o godz. 13.00 przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie dokumentacji projektowej docieplenia ścian zewnętrznych.
Zatwierdził zgodnie z przedłożonym wnioskiem skład komisji przetargowej oraz wykaz biur projektowych, do których należy skierować ofertę na wykonanie dokumentacji.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

wycofania wniosku skierowanego do Rady Nadzorczej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej wniosku o wykluczenie z rejestru członków 1 członka w związku ze spłatą przez w/w zadłużenia wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

przyznania lokalu mieszkalnego na warunkach najmu.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na najem lokalu mieszkalnego przy ulicy Romantycznej pracownikowi, zatrudnionemu w Administracji Osiedla „Błonie „na warunkach określonych w załączniku – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

wystąpienia z rejestru członków.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru 4 członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

zatwierdzenia wzoru umowy

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wzór umowy zawieranej z członkami na budowę mieszkania za wnoszone przez nich środki finansowe – w brzmieniu zawartym w załączniku

– Zarząd Spółdzielni przyjął w poczet 1 członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– Zarząd Spółdzielni udzielił pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Błonie” urlop bezpłatny w okresie od 05.10.2007 r. do 30.04.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 na 1 etat pracownikowi zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Błonie” z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6.
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządków obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:42, 15 maja 2016

Kategorie: 2007

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025