REGULAMINY, ZASADY
obowiązujące w Spółdzielni Mieszkaniowej “Czuby” w Lublinie

REGULAMIN:

  1. Walnego Zgromadzenia

  2. Rady Nadzorczej

  3. Komisji Rewizyjnej Rady Nadzorczej

  4. Komisji Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi  i Inwestycji Rady Nadzorczej

  5. Komisji Kulturalno – Oświatowej Rady Nadzorczej

  6. Pracy Zarządu

  7. Wyboru członków Zarządu

  8. Odwoływania członków Zarządu

  9. Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli

  10. Gospodarki Finansowej

  11. Porządku domowego obowiązującego w osiedlach

  12. Rozliczania zużycia wody wodociągowej w lokalach i budynkach Spółdzielni oraz użytkowania indywidualnych wodomierzy i ustalania opłat za wodę

  13. Rozliczania kosztów dostawy ciepła do budynków z użytkownikami lokali za centralne ogrzewanie oraz za podgrzewanie wody

  14. Rozliczania kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i ustalenia (kalkulacji) opłat za używanie lokali

  15. Tworzenia i wykorzystywania funduszu remontowego

  16. Nabycia członkostwa, ustanawiania praw do lokali i zamiany mieszkań

  17. Najmu lokali mieszkalnych wolnych w sensie prawnym

  18. Wynajmu pomieszczeń wspólnych nieruchomości

  19. Wynajmu lokali oraz dzierżawy terenu

  20. Przetargu na ustanowienie odrębnej własności

  21. Udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane, inwestycyjne, konserwacyjne oraz usługi i dostawy przeprowadzane w zasobach SM „Czuby” finansowane ze środków spółdzielczych

  22. Dotyczący zasad, warunków oraz trybu udostępniania dokumentów członkom SM “Czuby”

  23. Monitoringu budynku, nieruchomości wraz z otoczeniem obowiązujący w zasobach S.M „Czuby”

  24. Działalności kulturalno – oświatowej

  25. Rozliczania kosztów inwestycji i ustalania wartości początkowej lokali


ZASADY:

  1. Wynagradzania Członków Zarządu

  2. Dofinansowania z odpisu na fundusz remontowy z przeznaczeniem na działania związane z utrzymaniem stanu technicznego obiektów i porządku w osiedlach SM Czuby

  3. Ochrony danych osobowych

  4. Zasady i tryb przeprowadzania referendum