Spółdzielnia Mieszkaniowa „CZUBY”
ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie następujących robót:
Malowanie (tapeta natryskowa) klatek schodowych, pralni, suszarni i wózkowni w budynkach mieszkalnych w osiedlu „Ruta”.
Składanie ofert w siedzibie Zarządu Spółdzielni (ul. Watykańska 6, pok. Nr 18) do dnia 05.04.2018 r. do godz. 9.00.
Otwarcie ofert w siedzibie Administracji Osiedla „RUTA” w Lublinie przy ul. Różana 1 w dniu 05.04.2018 r. o godz. 10.00.
Wymagane wadium – termin i sposób wniesienia określa SIWZ.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie
Administracji Osiedla „Ruta” w godz. 7.30 – 13.00
(cena SIWZ wynosi; 50,00 zł, płatne na konto Spółdzielni nr 22 1020 3176 0000 5302 0011 1120).
Szczegółowych informacji udziela Kierownik Administracji Osiedla „RUTA”, tel. 81 526 1375.
Przetarg odbędzie się na zasadach obowiązującego w Spółdzielni Regulaminu.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne
przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:
Remont (tapeta natryskowa) klatek schodowych, pralni, suszarni i wózkowni w budynkach osiedla „Ruta”
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiotem części zamówienia jest: pełny zakres robót w nieruchomości (jeden budynek).
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: do 30.11.2018 r.
Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi harmonogram wykonania robót w uzgodnieniu z Administracją Osiedla „Ruta” – stanowiący załącznik do umowy.
V. WYMAGANE GWARANCJE
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy od daty ich odbioru.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:
1. Kierownik Adm. os. Ruta – tel. 81-526-13-75.
IX. PROJEKT UMOWY
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr 6) stanowiący jej integralną część.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.
X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY
Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości 5 % dla robót powyżej 100 tys. zł lub 10% dla robót do 100 tys. zł. wartości oferty netto. Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie § 14 pkt .1.
XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa. „Czuby” 20-538 Lublin ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: OFERTA – remont klatek schodowych w osiedlu Ruta.
Nie otwierać przed przetargiem.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.
XIV. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH I ZAŁĄCZNIKACH, JAKIE MA ZAWIERAĆ OFERTA DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU I WAŻNOŚCI OFERTY
XV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
CENA OFERTY -100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
—————————————- x 100 =………………pkt
Cena oferty badanej
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XVI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest:
XVII. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Lublin dnia 12.03.2018 r. |
ZATWIERDZAM |
Załączniki: