ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
725 538 608
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Adres
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 7, 14, 28 czerwca 2022 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 7, 14, 28 czerwca 2022 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r.
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiącej podstawę do wyliczenia ekwiwalentu oraz zatwierdzenie załączników Nr 1 i Nr 2 INSTRUKCJI BHP Nr 1/ 99 z dnia 1 lipca 1999 roku Prezesa Zarządu dotyczące ekwiwalentu pieniężnego za i naprawę odzieży roboczej.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie „zamówienia wolnej ręki” zlecenia firmie P.U. HIMAL1 wykonania przeglądu okresowego instalacji elektrycznej budynku mieszkalnego przy ul. Topazowej 4, garaży przy ul. Topazowej 4, lokali usługowych przy ul. Bursztynowej 17 oraz przy ul. Szmaragdowej 4a, a także instalacji odgromowej budynku mieszkalnego przy ul. Topazowej 4 oraz budynku handlowo – usługowego przy ul. Bursztynowej 17 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Firmie ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY remontu ściany szczytowej w budynku mieszkalnym przy ul. Szmaragdowej 4 w technologii Firmy Sto Sp. z o.o. Firma ta w latach 2018-2021 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Usługowy Zakład Stolarski DREW-MIR wyboru i wykonania nakładek drewnianych na poręcze balustrad klatki schodowej w budynku przy ulicy Szaserów 1 w Osiedlu BŁONIE.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie PHU VENTA sp. z o.o. ul. Lublinie wykonania wymiany instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową w budynku przy ulicy Ułanów 22 w osiedlu Błonie.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie SOLUMEN Sp. z o.o., montażu dwóch lamp hybrydowych — model NAVI TURBO 60A na terenie nowopowstałego parkingu dla osiedla „Ruta” przy ul. Rucianej/Stokrotki ,
    – przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu pokrycia dachowego budynków przy ulicy: Romantyczna 8, Romantyczna 10, Radości 9, Radości 11 w osiedlu Skarpa.
    – przetargu nieograniczonego na wykonanie wymiany dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Romantycznej 10, Romantycznej 12 i Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Firmie PHU MARBUD Sp. z o.o. remontu daszków wiatrołapów (1 7 szt.) polegającemu na wymianie obróbek blacharskich oraz wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia w budynku mieszkalnym przy ul. Szmaragdowej 16 w os. Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Firmie ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY wykonania robót remontowych polegających na malowaniu ściany z drzwiami z domofonem w wiatrołapach wewnątrz oraz montażu listew odbojnikowych w kolorze szarym w budynku mieszkalnym przy ul. Szmaragdowej 16 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Firmie ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY wykonania robót remontowych polegających na malowaniu wiatrołapów wewnątrz oraz montażu listew odbojnikowych w kolorze szarym w budynku mieszkalnym przy ul. Szmaragdowej 36 w osiedlu Widok.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Trade Projekt mgr wykonania podcięcia drzew wraz z utylizacją gałęzi w osiedlu Skarpa.
    – w trybie „zapytania o cenę” na malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Szaserów 1 w osiedlu Błonie.
    – trybie „zamówienia z wolnej ręki” na zakup laptopa typu Acer Nitro na potrzeby Administracji Osiedla „Łęgi”, oraz na zlecenie usługi „przygotowania w/w sprzętu do pracy” (przeniesienie danych oraz instalacja oprogramowania)
  2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
    – na renowacje elewacji ścian północnych w budynkach przy ul. Tymiankowej 54, 56, 58 w osiedlu Łęgi,
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – umowę najmu na pomieszczenie przy ul. Różanej 2 w osiedlu Ruta firmie LPEC S.A. w związku z adaptację hydroforni w niej zlokalizowanej.
    – na wynajęcie pomieszczenia gospodarczego S.M. „Czuby” o powierzchni 23,10 m2 usytuowanego w podpiwniczeniu budynku przy ul. Fantastycznej 4 w osiedlu Skarpa,
  4. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot.
    – nie naliczania czynszu dzierżawcy terenu przy ul. Bursztynowej 32 za wywóz nieczystości.
    – sporządzenia aneksu do umowy z PHU IZOLATOR zwiększającego zakres prac o mycie gorącą wodą i odgrzybianie dodatkowych elewacji w budynkach przy ul. Dziewanny 4 i Dziewanny 10 w osiedlu Ruta,
    – na pokrycia kosztów wyznaczenia miejsca dla inwalidy w Osiedlu „Błonie” znajdującego się na parkingu przy ulicy Ułanów należącym do mienia SM CZUBY z funduszu mienia spółdzielni, .
    – na podpisanie aneksu z firmą Inwestprojekt – dźwig sp. z o.o. zmieniającego termin wykonania zamówienia z 30.06,2022 na 22.07.2022r.
    – na ujęcie od dnia 01.07.2022 r. w opłatach poz. „sprzątania parteru I klatki schodowej” w budynku przy ulicy Romantycznej 6 w osiedlu Skarpa,
    – na ujęcie od dnia 01.07.2022 r. w opłatach poz. „sprzątania klatki schodowej” w budynku przy ul. Szmaragdowa 46 w osiedlu Widok, .
    – na podpisanie aneksu z PUH MAXBUD” zwiększającego koszty prac związanych z wymianą ekranów balkonowych, malowaniem balustrad i wykonaniem osłon czółek balkonowych 0 6,3 % (w
    budynkach które pozostały jeszcze do realizacji) oraz przedłużającego termin ich wykonania z dnia 20.10.2022 r. na dzień 30.11.2022 r.
    – na zabudowę części wspólnych — korytarza przylegającego do mieszkania w budynku przy Sasankowej 3 w osiedlu Ruta .
    – na podpisanie aneksu z firmą Budownictwo Drogowe przedłużającego termin wykonania prac związanych z wykonaniem 5 miejsc postojowych przy budynku ul. Jutrzenki 10w osiedlu
    Ruta z dnia 30.06.2022 r. na dzień 31.08.2022 r.
    – na podpisanie aneksu z firmą Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazowych zmieniającego od 1 stycznia 2023 r. stawki za wykonanie przeglądu stanu technicznego instalacji i urządzeń gkml azowych oraz przewodów wentylacyjnych w zasobach mieszkaniowych Spółdzielni

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
– umorzenie kosztów sądowych oraz odsetek ustawowych po spłacie należności głównej.
– przesunięcia terminu płatności kaucji .
– wypłaty kaucji za dzierżaw terenu w osiedlu Ruta,
– zmiany wysokości opłat za dzierżawę terenu

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej:
1. Informacji dot.
– Decyzji Zarządu z dnia 15.03.2022 r. w sprawie zatwierdzenia przetargu na wybór wykonawcy przebudowy instalacji gazowej.
– Realizację wniosku nr 2 Rady Nadzorczej z dnia 07.06.2022 r.dot, wniosku o zatwierdzeniu protokołu przetargu na wykonanie docieplenia ściany północnej w budynku Radości 1 zaakceptowanego w dniu 15.03.2022r.
– Realizację wniosku nr 1 Rady Nadzorczej z dnia 07.06.2022 r. dot. wyjaśnia z jakich środków będą realizowane remonty w przypadku braku środków na funduszu remontowym nieruchomości
– Realizację wniosku z 28.06.2022 r. dot. wystąpienia do Prezydenta Miasta Lublin, w sprawie doprowadzenia przez dewelopera po zakończeniu budowy ul. Jutrzenki w osiedlu Ruta do stanu pierwotnego.

Zarząd Spółdzielni.

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie