ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 września 2022 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 września 2022 r. Zarząd Spółdzielni prowadził :

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zatwierdził przyjęte przez Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedlowych stawki opłat eksploatacyjne na 2023 rok ( łącznie z uchwalonymi przez RN kosztami zarzadzania na 2023 r ) w poszczególnych osiedlach
– wstępnie zatwierdził strukturę organizacyjną SM Czuby na 2023 r.
– wstępnie zatwierdził planu działalności gospodarczo – finansowej na 2023 r.
– przyjęcia analizy działalności gospodarczo finansowej za I półrocze 2022 r.
– przyjęcia nakładów poniesionych na budowę wielostanowiskowego parkingu na działce o Nr ewidencyjnym 41/4, przy ulicy Rucianej i Stokrotki
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku przy ul. Fantastycznej 19
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku przy ul. Fantastycznej 17
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku przy ul. Fantastycznej 21

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie” zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakładowi Robót Specjalistycznych ELEKTRO-SERW1S wykonania instalacji elektrycznej w pomieszczeniach hydroforni wraz z podłączenia zestawów hydroforowych (zgodnie z projektem) w budynkach przy ul. Sasankowej 4 i 5 (w których montowanie są już zestawy hydroforowe).
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Trade Projekt wykonanie wycięcia 7 szt. drzew\ pielęgnacji 6 szt. oraz podcinki żywopłotu wraz z utylizacją gałęzi ,w os. Skarpa
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakup od firmy AMSO Kraków komputera Dell Optiplex 7040
    Micro dla potrzeb Administracji Osiedla Błonie
    – w trybie „zamówienia wolnej ręki” zlecenie firmie EL. ENERGY wykonania remontu: malowania balustrady okalającej dach nad garażami, wymiany uszkodzonej obróbki blacharskiej murku pod
    balustradą w Nieruchomości przy ul. Bursztynowej 31 w os…WIDOK”.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Usługi Elektryczne- Handel wykonania zasilania oraz instalacji elektrycznej w węzłach c.o. w budynkach przy ul. Różanej 3, 6, 7, 8,
    Stokrotki 1, 3. 5,7,8 wykonania instalacji elektrycznej,
    – w trybie :zamówienia z wolnej ręki ” zlecenie firmie Gaz-Serwis-Dwa wykonania robót związanych z podłączeniem wody z pomieszczeń wodomierzy do węzłów c.o. w budynkach przy ul. Różanej 1, 3, 6, 8, 12, 16; ul. Sasankowa 8, ul. Stokrotki 8 w os. Ruta,
    – w trybie :zamówienia z wolnej ręki ” zlecenie firmie AB TRANS malowanie ściany bocznej balkonowej budynku Kawaleryjska 18 i podpisanie aneksu zwiększającego zakres prac i terminu realizacji,
  2. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – najmu lokalu użytkowego z przeinaczeniem na pracownie krawiecka przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi
    – najem lokalu użytkowego przy ul. Tymiankowej z przeznaczeniem na Biuro Architektoniczne
    – skrócenie okresu wypowiedzenia do dwóch miesięcy najemcy lokalu użytkowego przy ul. Radości w os. Skarpa,
  3. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
    – unieważnił przetarg na wykonanie remontu instalacji gazowej w budynku mieszkalnym
    wielorodzinnym przy ulicy Romantycznej 10 w osiedlu Skarpa.
  4. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot.
    – ustalenie planu mienia spółdzielni na 2023 r.
    – wyrażenia zgodę na zakup szczepionek p. grypie – Vaxigńp Tetra- na koszt pracodawcy w formie i na warunkach zaproponowanych przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    – zatwierdzenia analizę działalności gospodarczo finansowej za I półrocze 2022 r.
    – zgody na bezpłatne udostępnienie terenu na przeprowadzenie akcji bezpłatnego badania słuchu dla mieszkańców w dniu 12.10.2022 na terenie boiska do koszykówki przy placu zabaw przy ul.
    Rucianej obok ciągu pieszego i sklepu Biedronka w os Ruta,
    – zatwierdzenia harmonogramu zebrań wyborczych przedstawicieli do RPNO zaplanowanych w dniach 27 września – do 4 października 2022 r. w osiedlu Widok
    . utworzenia rezerwy z tytułu zadłużeń w opłatach czynszowych z lokali użytkowych na podstawie umów najmu, .
    – wprowadzenia do czynszu z dniem 01.10.2022 r, poz. „sprzątanie klatek schodowych” w nieruchomości: – ul. Szmaragdowa 36/ XVI kl.. schodowa,
    – wprowadzenia od dnia 0I.10.2022r do opłat eksploatacyjnych składnika sprzątanie klatki schodowej dla Bursztynowa 1 kl. I , Agatowa 16 kl. V, w os. Poręba .
    – spisania w koszty operacyjne os. Skarpa niedopłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej za styczeń 2021 r., za lokalu użytkowy położony przy ul. Przedwiośnie w os. Skarpa.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej do zatwierdzenia:

  1. analizę działalności gospodarczo finansowej za I półrocze 2022 r.
  2. plan mienia spółdzielni na 2023 r.
  3. plan działalności gospodarczo – finansowej na 2023 r.
  4. strukturę organizacyjną SN Czuby na 2023 r.
  5. realizacji wniosku zgłoszonego przez członka RN 26.07.2022 r.

Zarząd Spółdzielni .

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie