ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 5, 10, 24, 31 maja 2022 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 5, 10, 24, 31 maja 2022 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zasad przyznawania okularów korygujących wzrok pracowników zatrudnionych na stanowiskach z monitorami ekranowymi stanowiąca załącznik do Instrukcji BHP nr 1/99 z dn. 01.07.1999 roku. .
– powołał komisję, celem dokonania i przekazania znajdujących się w archiwum zakładowym akt dokumentacji niearchiwalnej na makulaturę akt kat „B” w składzie:

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie „zamówienia wolnej ręki” zlecenia firmie KOM-EKO S.A.”, wykonania cząstkowego remontu nawierzchni asfaltowej parkingów przy ul. Tatarakowej i Tymiankowej w osiedlu Łęgi,
    – w trybie „zapytanie o cenę” na ,renowacje elewacji ścian północnych w budynkach przy ul. Tymiankowej 54, 56, 58 w osiedlu Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki ” zlecenie firmie PFIU VENTA sp. z o.o. Modernizacji Instalacji domofonowej na cyfrową budynkach przy ulicy Kawaleryjska 2; 4, 6, Szaserów 1, 9, 11 w Osiedlu BŁONIE,
    – w trybie „zapytanie o cenę” zlecenie firmie „Prospectiv” uzupełnienie tynków zewnętrznych na murkach przy schodach na taras nad garażami budynku przy ul. Watykańskiej 10 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki zlecenie Firmie „SIMBA” doposażenie placu zabaw w dwa urządzenia zabawowe nieruchomości przy ulicy Stokrotki 1,3,5,7 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakład Remontowo Budowlany usunięcia szkód powstałych na elewacjach budynków poprzez pomalowanie graffiti oraz remont elewacji po pożarze na balkonie mieszkania przy ul. Dragonów 14/2 w nieruchomościach Os. BŁONIE,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie AB TRANS usunięcia uschniętego bluszczu i malowania ściany bocznej balkonu przy ulicy Ułanów 16 w osiedlu Błonie,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Firmie ArBi INSTAL przeniesienia rewizji pionów kanalizacji sanitarnej z pomieszczeń piwnic lokatorskich do części wspólnej korytarza w
    nieruchomości EB 05; EB 06; EBIO w Osiedlu BŁONIE,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Firmie ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY wykonania fragmentu elewacji ściany IX i X klatki schodowej budynku Bursztynowa 25 Widok,
    – w trybie” zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmy LPEC naprawę regulatora TROVTS, wymianę siłownika na CW oraz sprawdzenie w trybie pracy siłownika na CO. przy ul. Radości 2A Skarpa,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki ” zlecenie Firmie Zakład Remontowo-Budowlany „TOPOL” montażu siatek zabezpieczających elewację oraz parapety okienne przed ptakami w budynku mieszkalnym przy ul. Bursztynowej 30 oraz montaż dwóch rzędów listew antyptaków na gzymsach oraz parapetach okien klatek schodowych budynku mieszkalnym przy ul. Bursztynowej 31 w osiedlu Widok.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Budownictwo Drogowe Zdzisław wykonanie remontu schodów prowadzących z tarasu na parking przy budynku ul. Watykańska 10 os. Ruta,
  2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
    – na wymianę dźwigów osobowych w budynkach Wiklinowa 4 kl. I, Wiklinowa6 kl. II, Biedronki 3 kl. II w osiedlu Łęgi.
    – na wykonanie remontu wewnętrznej instalacji gazu w budynkach mieszkalnych: Tatarakowa 16, Tymiankowa l, Biedronki I l, Bociania 10 w osiedlu „Lęgi .
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – najem od 1.05.2022 r. lokalu użytkowego w budynku Dragonów 2 w osiedlu Błonie z przeznaczeniem na salon kosmetyczny.
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot.
    – zlecenia nadzoru inwestorskiego nad robotami przebudowy instalacji gazu w budynkach przy ulicy Tatarakowej 16, Tymiankowej 1, Biedronki 11, Bocianiej 10 w osiedlu „Łęgi”
    – wyrażenia zgody na prowadzenie akcji promocyjnej związanej z propagowaniem zdrowego stylu Życia przy ul. Kaczeńcowej 5 w osiedlu Łęgi,
    – przedłużenia grupowego ubezpieczenia dla pracowników SM Czuby na okres 0d 1.06.2022 do 31.05.2023 na dotychczasowych zasadach i warunkach i składkach z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie S.A. Nationale- Nederlanden
    – wprowadzenia nowej stawki od 1.09,2022 r. funduszu remontowego w nieruchomości EB 04 Dragonów 3, 14 w związku koniecznością pokrycia kosztów wymiany dźwigów osobowych w w/w budynkach.
    – korekty naliczeń funduszu remontowego na podstawie oświadczeń o skierowaniu spraw na drogę postępowania sądowego złożonych przez mieszkańców nieruchomości Watykańska
    6, 8, 10 w osiedlu Ruta . którzy zaskarżyli wysokość naliczonego funduszu remontowego do sądu po 31 grudnia 2021 r,
    – podpisanie aneksu do umowy z dnia 22.04.2020 r. zawartej z firmą, TRAK MAR” dotyczącej koszenia trawy sprzętem mechanicznym w osiedlu Ruta
    – wprowadzenia z dniem 01.06.2022 r. do czynszu poz. „sprzątanie klatek schodowych” w nieruchomości: Bursztynowa 37/11 kl. .w osiedlu Widok
    – zmiany składu komisji przetargowej na „renowację elewacji ścian północnych w budynkach przy ul. Tymiankowa 54, 56, 58” zatwierdzonej decyzją Zarządu SM „Czuby” z dnia 10.05.2022 r.
    – zatwierdzenia wzoru tabel do opracowania planów gospodarczo-finansowych na 2023 r.
    – zatwierdzenia nowych wzorów umów na roboty remontowo-budowlane.
    – uzupełnienia dokumentów przetargowych przez oferentów biorących udział w przetargu na renowacje elewacji ścian północnych w budynkach przy ul. Tymiankowej 54, 56, 58 w os. Łęgi
    – zmiany od 1.01.2023 r cen za usługę sprzątania klatek schodowych w osiedlu Łęgi, Widok, Poręba przez firmę INPROF Sp.
    – przekształcenie pomieszczenia administracyjnego, na lokal użytkowy w budynku przy ul. Dragonów 2 w osiedlu Błonie

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
– umorzenie kosztów sądowych oraz odsetek ustawowych po spłacie należności głównej.
– przesunięcia terminu płatności kaucji .
– wypłaty kaucji za dzierżaw® terenu w osiedlu Ruta,
– zmiany wysokości opłat za dzierżawę terenu

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej:

  1. Informacji dot.
    a) wyjaśnienia i dodatkowe informacje )dot. skargi dn.06.05.2022 r. mieszkańców nieruchomości EB 04 z osiedla Błonie,
    b) dodatkowe informacje w sprawie decyzji podjętych przez Zarząd Spółdzielni w dniu 15 marca 2022 roku dot. przebudowy instalacji gazowej i wymiany docieplenia w osiedlu Skarpa,
  2. Wyniki gospodarczo – finansowe SM Czuby za I kwartał 2022 r.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie