ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
725 538 608
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Adres
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 kwietnia 2021 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 kwietnia 2021 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,

– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „ZOSTA” Zakład Robót Drogowych wykonanie remontu schodów terenowych zejście do ul. Topazowej oraz schodów wejściowych do klatek schodowych VII i VIII budynku Bursztynowej 31 w os. Widok,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PU HIMALIA remontu instalacji odgromowej w budynku przy ulicy Dragonów 3 w os. Błonie,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie KPRD Lublin wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej oraz wymiany nawierzchni z trylinki na kostkę brukową na dojazdach do budynków przy ulicy Dragonów 3 i 14 w os. Błonie,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie P.B. „Marka” wymianę nawierzchni placu postojowego na kostkę brukową przy ul. Dziewanny 13 w os. Ruta,

– w trybie „zapytanie ocenę” na malowanie klatek schodowych w budynkach Biedronki 9, Tymiankowa 54 w osiedlu Łęgi,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PUH „MAXBUD” wykonanie i montażu 9 szt. zadaszeń nad balkonami ostatniej kondygnacji budynku przy ul. Stokrotki 8 w osiedlu Ruta,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki „zlecenie Pracowni Projektowej Dom i Wnętrza wykonanie dokumentacji technicznej remontu wejść do budynków, podestów, chodników, elementów stalowych zadaszeń przy ul. Tatarakowej 8, 10, 12 w os. Łęgi

– rozpatrzył oferty sprzedaży PGE Obrót S.A. oraz EDP Energia Sp. z o.o. na dostawę energii elektrycznej w taryfach z grupy C, przyjął ofertę: w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. i w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023 r. firmy PGE Obrót S.A., która przedstawiła korzystniejsze warunki,

– w trybie „zapytania o cenę” na remont balkonów budynku przy ul. Tymiankowej 50 w os. Łęgi,

– przetargu nieograniczonego na remont wewnętrznej instalacji gazu w budynkach Tatarakowa 6, 10, 12, Biedronki 5, Bociania 6, Kaczeńcowa 6 w osiedlu Łęgi.

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu

– na wymianę ekranów balkonowych z płyt azbestowo-cementowych wraz z malowaniem balustrad w osiedlu Ruta,

– na wykonania naprawy elewacji w budynku Bursztynowej 25 w osiedlu Widok,

– na wykonanie okładziny z płytek gres na schodach wewnętrznych klatek schodowych w budynkach Perłowa 4 i Szafirowa 5 w Osiedlu Poręba – unieważnił przetarg,

– na remont pokrycia dachów w budynkach przy ul. Ułanów 14, 16, Rycerskiej 2, 8 w os. Błonie oraz budynku przy ul. Szmaragdowej 16 w os. Widok,

– na wykonanie remontu klatek schodowych budynku Bursztynowej 29 w os. Widok,

– na dostawę i montaż szlabanu przy ulicy Szaserów w Osiedlu „Błonie” – unieważnił przetarg z uwagi na brak środków w planie remontów osiedla Błonie.

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu

– wypowiedzenia umowy na dzierżawę terenu przy ul. Jutrzenki 5 pod kiosk typu Ruch na sprzedaż owoców i warzyw,

– wyrażenia zgody na wynajem powierzchni pod reklamę prowadzonej działalności – sklep „Regionalne Smaki” w os. Skarpa.

4. Skierowania wniosków

– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,

– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.

– podpisania aneksu do umowy z dnia 12.09.2018 r.zawartej z firmą Black Primt zmieniającego od 01.04.202l r. ceny wydruku,

– obniżenia opłat za najem lokali użytkowych z uwagi na nie prowadzenie działalności

– ustawienia paczkomatów w os. Skarpa,

– podpisania umowy najmu na zabudowę korytarza przylegającego do mieszkania w budynku przy Stokrotki w s. Ruta,

– zmiany wysokości opłaty za umieszczenie reklamy we wkładce do Informatora SM Czuby,

– wprowadzenia do opłat eksploatacyjnych od dnia 01.05.2021 r. składnika „sprzątanie klatki schodowej” dla mieszkańców budynku Perłowa 4 kl. IV w os. Poręba.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

– zmiany wysokości zaliczki CO,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej

1. Przedłożył Radzie Nadzorczej

1) Pismo z dnia 8.04.2021 r. wraz z załącznikami zawierającymi informacje na temat stanu zatrudnienia w Zarządzie SM Czuby na dzień 1.08.2020 r. i 1.03.2921 r.

2) Pismo związków zawodowych działających w SM Czuby z dnia 5.03.2021 r. zawierające tezy o prowadzenie przez Radę Nadzorczą działań skierowanych przeciwko pracownikom Spółdzielni.

3) Uwagi do Protokołu Prezydium Rady Nadzorczej z dnia 12.04.2021 r

2. Do Informatora nr 73 – kwiecień 2021 r. przygotował artykuły:
– Nowy parking w centrum os. Ruta
– Budżet Obywatelski na rok 2022
– Dewastacje naszych osiedli.
oraz sprawozdania i wyniki finansowe SM Czuby za 2020 r.

 

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie