ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 4, 11, 18, 25 sierpnia 2020 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 4, 11, 18, 25 sierpnia 2020 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
  • wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej SM „Czuby” w Lublinie na 2021 r.
  • budowy przyłącza instalacji gazowej do lokalu U-6 w budynku przy ul. Bursztynowej 1
  • planu utrzymania mienia na rok 2021.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki’ zlecenie firmie EL. ENERGY wykonania remontu:
    obróbek papowych daszku nad balkonami kl. I-III i XI budynku Bursztynowej 19, malowania balustrady okalającej dach nad garażami oraz wymiany uszkodzonej obróbki blacharskiej murku pod balustradą budynku Bursztynowej 29, montażu 3 szt. turbowentów na kominach wentylacyjnych mieszkań parzystych kl. IX budynku Szmaragdowej 4 w Osiedlu „WIDOK”,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Przedsiębiorstwu Budowlanemu „MARKA” wykonanie remontu chodnika, schodów i odwodnienia przed budynkiem przy ul. Jutrzenki 10 w osiedlu Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Przedsiębiorstwu Budowlanemu „MARKA” wykonania nawierzchni z kostki brukowej pod trzy wiaty śmietnikowe przy ul. Dziewanny 9,13 i Jana Pawła II 9 w oś. Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie GAZ-SERWIS naprawę izolacji ściany szczytowej w budynku przy ulicy Ułanów 22 w oś. Błonie,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakładowi Remontowo – Budowlanemu wykonania i montażu zadaszeń nad wejściami do prześwitów w budynkach przy ulicy Hetmańskiej 14 i 16 w oś. Błonie.
  • w trybie ..zapytania o cenne” na wymianę sterowania dwóch dźwigów osobowych w budynku przy ul. Stokrotki 3 w oś. Ruta.

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu

  • na wykonanie chodnika przy budynku Dragonów 3 oraz remontu opaski odwadniającej przy budynku Hetmańska 12 w oś. Błonie

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu

  • rozwiązania umowy na dzierżawę terenu pod pojemniki na odzież w Osiedlu Błonie.
    Zmniejszona liczba pojemników winna obowiązywać od 1 października 2020 r.
  • wyrażenia zgody najemcy lokalu użytkowego przy ul. Kaczeńcowej w os. Łęgi na zmniejszenie opłat eksploatacyjnych na 2 miesięcy – do wysokości kosztów ponoszonych przez spółdzielnię.

4. Skierowania wniosków

  • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.

  • zakupu garażu blaszanego dla potrzeb administracji oś. Błonie z przeznaczeniem na garażowanie przyczep do ciągnika ogrodniczego,
  • wystąpienia do firm biorących udział w przetargu na wykonanie chodnika przy budynku Dragonów 3 oraz remontu opaski odwadniającej przy budynku Hetmańska 12 w oś. Błonie o uzupełnienie brakujących dokumentów,
  • zwrotu nienależnie pobranych opłat czynszowych w pozycji „sprzątanie klatki schodowej” oraz w pozycji konserwacja domofonów dla mieszkania w budynku Bursztynowej 19 w oś. Widok.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

  • zmiany wysokości zaliczki CO,
  • zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
  • zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
  • przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
  • przedłużenia terminu wpłaty wkładu mieszkaniowego,
  • odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat,

V. Przygotowanie dokumentacji dla rady Nadzorczej informacji i projektów uchwał w sprawie:

  • rozpatrzenie odwołania członka Spółdzielni od uchwały nr 9/2020 Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Widok ” SM „Czuby z dnia 20 lipca 2020 r. w sprawie przeprowadzenia referendum wśród mieszkańców ul. Bursztynowej 37 na temat funkcjonowania placu zabaw,
  • zakupu i wdrożenia Systemu Korespondencji Seryjnej w SM „Czuby” w Lublinie,
  • zakupu i wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie w SM Czuby w Lublinie,
  • wprowadzenia składnika opłat – odpis na montaż instalacji domofonowej w budynku przy ulicy Tymiankowej 1 ( X klatka) w oś Łęgi,
  • zatwierdzenia planu gospodarczo – finansowego S M Czuby w Lublinie na 2021 r.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie