ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” o posiedzeniach w dniach 2, 9, 16, 23, 30 kwietnia 2019 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 2, 9, 16, 23, 30 kwietnia 2019 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:


I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r.
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– budowy instalacji gazowej do lokalu U-2 w budynku przy ul. Bursztynowej 1 w Lublinie.
– sfinansowania budowy pawilonu przy ul. Radości 2 w osiedlu Skarpa w Lublinie.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Usługowy Zakład Rem.- Bud. wykonania remontu koszy podokiennych w budynkach przy ul. Tatarakowej 6 i Biedronki 11 w osiedlu Łęgi.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakład Remontowo-Budowlany malowanie ścian i sufitów wewnątrz wiatrołapów farbą elewacyjną silikonową oraz malowanie balustrad i wymianę pochwytów PCV na klatkach schodowych w budynku Bursztynowej 35 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakładowi Rem – bud wymiany stolarki okiennej i parapetów w pralniach suszarniach i korytarzu kondygnacji technicznej budynku Dziewanny 5 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Inwestprojekt- Dźwig wymianę sterowania dwóch dźwigów osobowych w budynku Stokrotki 7 w osiedlu Ruta.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „Trakmar” koszenia terenów zielonych w osiedlu „Ruta”.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki zgodnie” zlecenie firmie PHU VENTA Sp. z o.o. wymiany instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową w budynkach Hetmańskiej 6, 8, 10 w osiedlu Błonie,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PROMAR sprzątania IV klatki schodowej w budynku Ułanów 22 w osiedlu BŁONIE oraz ujęcia od 1.06 ,2019 r. w opłatach dla lokali objętych usługa, stawki 9,23 zł/m-c/ lokal,
    – w trybie „zapytani o cenę” powiększenia zatoki postojowej przy ul. Sympatycznej 8 w osiedlu Skarpa.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Trade Projekt podcięcia drzew przy budynku Fantastycznej 9 w osiedlu Skarpa.
    – w trybie „zapytania o cenę” przeprowadzenia przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach osiedla Skarpa, Łęgi i Widok.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Fabryka Okien „Spektrum” wymiany ślusarki drzwiowej stalowej wejście komór zsypowych Szmaragdowa 30 i 34 w osiedlu Widok.
    – w trybie zapytania o cenę na wykonanie prac remontowych w Osiedlu „WIDOK” tj. likwidacja glonów i zabrudzeń powierzchniowych na elewacji Szmaragdowej 16, likwidację boni na ścianach szczytowych budynków Szmaragdowej 4, 16, 36 i 46, malowanie ścian i sufitów wewnątrz oraz zewnątrz wiatrołapów Szmaragdowej 16, malowanie ogrodzenia Bursztynowej 21, malowanie stalowych rur konstrukcji wsporczych, balustrad i pochwytów balkonów oraz krat w oknach i balustrad schodów zewnętrznych Bursztynowej 21,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie KOM – EKO wykonania 10 miejsc parkingowych przy drodze dojazdowej do budynku przy ul. Sasankowej 4 os. Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PROSPECTIV malowania części elewacji (graffiti) w budynku Dziewanny 1 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie POMAR PHU od 1.05.2019 r sprzątanie klatek schodowych w budynku Różanej 12 w osiedlu Ruta, oraz wprowadzenie dla mieszkań od nr. 26 do 30 do opłat eksploatacyjnych składnika w wysokości 9,50 zł / lokal/m – c,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie VENTA wymiany domofonów z analogowego na domofony z systemem cyfrowym w budynku Fantastycznej 21 kl. I oraz wprowadzenie od 1.05.2019 r. do 31.03.2020 r. do opłat dla lokali objętych usługa odpisu „montaż domofonów” w wysokości 10,00zł/lokal/m – c.
  2.  Zatwierdzenia protokołów
    – na wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach osiedla Skarpa, Łęgi, Widok – unieważniono przetarg i rozpisano drugi.
    – na renowację północnej elewacji budynków Fantastycznej 13 i 15 w osiedlu Skarpa,
    – na wykonanie powiększenia zatoki postojowej przy budynku Sympatycznej 3 w osiedlu Skarpa,
    – na wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach osiedla Skarpa, Łęgi i Widok.
    – na wykonania prac remontowych w Osiedla „WIDOK” w zakresie; likwidacja glonów i zabrudzeń powierzchniowych elewacji budynku Szmaragdowej 16, likwidację boni na ścianach szczytowych budynków Szmaragdowej 4, 16, 36 i 46, malowanie ścian i sufitów wewnątrz oraz zewnątrz wiatrołapów budynku Szmaragdowej 16, malowanie ogrodzenia Bursztynowej 21, malowanie stalowych rur konstrukcji wsporczych, balustrad i pochwytów balkonów oraz krat w oknach i balustrad schodów zewnętrznych w budynku Bursztynowej 21.
  3. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  4. Inne wnioski dot:
    – zakupu ławek na plac – boisko przy ul. Romantycznej oraz zwiększenia o 3000 zł. przyznanej na ten cel kwoty ze środków mienia spółdzielni,
    – zwiększenia z dniem 01.08.2019 r. stawki funduszu remontowego z 0,23 zł /m2 na 1,00 zł/m2 p. u mieszkań r. w nieruchomości Bursztynowa 25 w osiedlu Widok,
    – zakupu paneli ogrodzeniowych z funduszu remontowego mienia SM Czuby w celu ogrodzenie części wąwozu przy ul. Romantycznej w osiedlu Skarpa,
    – wprowadzenia od 01.05.2019 r. do opłat czynszowych składnika „ sprzątanie klatek schodowych” w budynkach Perłowa 4 kl. I w osiedlu Poręba i stawka 11,07 zł/m –c/lokal, Szmaragdowa 16 kl. XV w osiedlu Widok i stawka 11,- zł/ m-c/lokal, Fantastycznej 13 kl. III w osiedlu Skarpa i stawka 11,00zł/m-c/lokal,
    – spisania w koszty operacyjne osiedla Skarpa kwoty 9 460, 77 zł, zadłużenia z tytułu naliczonych opłat eksploatacyjnych – wyrok sądu z dnia 12.07.2018 r.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji do obsługi Walnego Zgromadzenia.
– wniosków,
– opinii,
– protokołów,
– klauzuli informacyjnej,
– innej dokumentacji.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie