ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej o posiedzeniach w dniach 3, 10, 17, 24 lipca 2018 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 3, 10, 17, 24 lipca 2018 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie,
– realizacji obowiązku informacyjnego w SM „Czuby” w Lublinie,
– zatwierdzenia planu gospodarczego na 2019 r osiedla NISKA SKARPA.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót :
    – w trybie „ zapytania o cenę” firmie Frajda Sc dostawę urządzeń zabawowych wraz z ich montażem za budynkiem przy ul. Romantycznej 12 w osiedlu Skarpa,
    – w trybie „zapytania o cenę” zakupu laptopa z oprogramowaniem w firmie Ratownik Komputerowy (Lenovo) na potrzeby Domu Kultury Łęgi.,
    – przetargu nieograniczonego na remont nawierzchni podjazdu do garaży przy ul. Tatarakowej 5 , budowę 6 miejsc postojowych w rejonie budynku Tymiankowej 48 w osiedlu Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakup paneli ogrodzeniowych na parking przy ul. Sympatycznej 1A w osiedlu Skarpa ,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Przedsiębiorstwo Budowlane NORMA wykonanie renowacji ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo (elewacja północna kl. I-II) budynku mieszkalnego przy ul. Bursztynowej 32 w os. „WIDOK”.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakup w firmie mebloedud w Lublinie stołów do sali konferencyjnej w zarządzie spółdzielni,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie YENTA Sp. z o.o., wymianę domofonów analogowych na cyfrowe w budynku Bursztynowej 34 w osiedla Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie LEDING EU Sp. z o.o. wymianę istniejącego oświetlenia na lampy energooszczędne z czujnikiem ruchu w korytarzach piwnicznych w budynku Bursztynowej 32 w osiedla Widok.
    – rozszerzenie umowy na sprzątanie kl. schodowych w os. Ruta” z firmą „PROMAR” P.U.H. i zlecenia sprzątania kl. schodowych nr l i II od parteru do III kondygnacji w budynku Watykańskiej 6 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Trade Projekt wykonania podcinki drzew na działce nr 33/1 (mienie) i parkingu strzeżonym przy ul. Sympatycznej (mienie) w os. Skarpa,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie KPRD wykonującą przebudowę ulicy Kawaleryjskiej w ramach Budżetu Obywatelskiego UM Lublin wykonania remontu nawierzchni asfaltowej na działkach nr 15/12 i 15/9 będących w zarządzie SM CZUBY,
  2. Zatwierdzenia protokołów z przetargu
    – na remont pokrycia dachowego obróbek blacharskich budynku Bocianiej 10 w osiedlu Łęgi.,
    – z otwarcia ofert na remont nawierzchni podjazdu do garaży przy ul. Tatarakowej 5 oraz budowę 6 miejsc postojowych w rejonie budynku Tymiankowej 48, zgody na uzupełnienie przez oferenta brakujących dokumentów.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – podział lokalu użytkowego przy ul. Radości 4/2A o pow. 86,10 m2 na dwa lokale,
    – braku zgody najemcy lokalu użytkowego przy ul. Turkusowej na podnajęcia lokalu na okres jednego roku,
    – skrócenia okresu wypowiedzenia umowy o najem lokalu przy ul. Radości, w osiedlu Skarpa,
    – wynajem pomieszczenia gospodarczego usytuowanego na kondygnacji technicznej budynku przy ul. Kaczeńcowej w osiedlu Łęgi.
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne I garaże.
  5. Inne wnioski
    – zgody na obniżenia opłat za lokal. użytkowy z przy ulicy Radości w osiedlu Skarpa
    – zmiany od dnia 01.07.2018 r: zaliczek za wodę pobieranych w czynszu w mieszkaniach osiedla Błonie, tych których zostały założone wodomierze.
    – zaprzestanie z dniem 01.07.2018r naliczeń opłat za najem lokalu użytkowego przy ul. Radości w osiedlu Skarpa w związku z rozwiązaniem umowy na najem w trybie natychmiastowym z powodu nieopłacania czynszu
    – opracowania dokumentacji projektowej dla pawilonu handlowo-usługowego zlokalizowanego przy ul. Radości działka 24/13 – podpisanie porozumienia trójstronnego (SM Czuby, Odyseja Architekci Sp. z o.o i LIDERTECH Sp z o.o), ustalającego przejęcie dalszego projektowania przez LIDERTECH
    – zatwierdzenia nowych stawek opłat czynszowych za gaz i energię elektryczną od dnia 1.08.2018r do 31.12.2018r w budynkach osiedla BŁONIE,
    – zawarcie aneksu do umowy z dnia 10.05.2018 r. z firmą „BUDREX BP” na remont balkonów w osiedlu Łęgi zmieniającego harmonogram realizacji,
    – powołania komisji do zakończenia konfliktu powstałego pomiędzy lokatorami w budynku Fantastycznej 17. Konflikt dotyczy użytkowania powierzchni trawnika przed budynkiem.
    – zabudowy korytarza – część wspólna nieruchomości EW 02 Szmaragdowa 30, 34.
    – przeksięgowania w koszty osiedla Łęgi zaległości z tytułu rozliczenia ciepłej wody za I kw. 2018 w mieszkaniu Tymiankowej 50 r. w związku z uszkodzeniem wodomierza,
    – umorzenia skapitalizowanych odsetek bankowych oraz odsetek przejściowo wykupionych przez budżet państwa.
    – przeksięgowania nadpłaty z tytułu bieżących rat normatywu na konto odsetek naliczonych od nieterminowych wpłat normatywu – bez zgody lokatora
    – sfinansowania niedoboru finansowego Domu Kultury Łęgi
    – rozliczenia i wypłaty udziałów członkom, którzy wystąpili o zwrot udziałów członkowskich po 01 stycznia 2018 roku.
    – przebudowy fragmentu ogrodzenia wraz z przeniesieniem furtki i bramy przesuwnej wjazdu na parking znajdujący się w obrębie Nieruchomości Bursztynowa 21 w Lublinie w os. Widok.
    – zgody na prowadzenie w zajmowanym lokalu biura firmy transportowej PHU MITRANS sc
    – podpisania aneksu z firmą EFZON oraz wypowiedzenie umowy firmie PROMAR za sprzątanie klatki schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 6 kl. III w osiedlu BŁONIE. oraz obciążenie mieszkańców stawki opłat w wysokości 8,92 zł/m-c/ lokal od dnia 1.09.2018r.
    – przekazania czterech lub wszystkich stołów stanowiących dotychczas wyposażenie sali konferencyjnej w Zarządzie na potrzeby Domu Kultury Skarpa ,
    – zakup odkurzacza do liści ze środków finansowych mienia Spółdzielni na potrzeby administracji osiedla Skarpa .
    – zmniejszenia stawki opłat najemcy lokali użytkowych przy ul. Fantastycznej na okres dwóch miesięcy .
    – zawieszenia postępowania komorniczego wobec członka zam. w osiedlu Błonie, wyrażenia zgodę na spłatę zaległości w ratach.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat

 

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie