Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 4, 11, 18, 25 sierpnia 2015 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych.

– przyjęcia na współczłonków.

– wstępnego zatwierdzenie struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2016 r.

– plan gospodarczy na 2015 dla osiedla Niska Skarpa

– wstępnego zatwierdzenia plan inwestycyjny spółdzielni na 2016 r.

– zatwierdzenia plan mienia spółdzielni na 2016 r.

II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:

    – zlecenia w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie STANDROG Przedsiębiorstwu Budownictwa Drogowego remont chodnika przed budynkami przy ulicy Gościnnej 9 – 11 w osiedlu Skarpa.

    – w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie remontu dachu pawilonu handlowego Stokrotka przy ulicy Jutrzenki 5.

    – zlecenia trybie „zamówienia z wolnej ręki” – zlecenie firmie „AVIS” zakup wraz z montażem urządzeń wyposażenia placu zabaw przy ulicy Ułanów w osiedlu Błonie tj. karuzeli krzyżykowej, bujaka kogucik LUX, huśtawki pojedynczej typu gumowy koszyk ze stelażem.

    – zlecenia w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Przedsiębiorstwu Budowlanemu „MARKA” zakończenie prac związanych z remontem parkingu przed pawilonem „Stokrotki” przy ulicy Jutrzenki 5.

    – zlecenia w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie EL ENERGY malowanie bram boksów garażowych oraz balustrady okalającej zielony dach boksów garażowych w budynku mieszkalnych przy ulicy Bursztynowej 31 w osiedlu Widok.

    – przetarg nieograniczony na realizację zespołu garażowo – usługowego przy ulicy Filaretów 52 w osiedlu Skarpa.

    – w trybie „zapytania o cenę” na remont tynków na gazonach kwiatowych w budynku przy ul. Różanej 12, wymiana rynien i remont tynku nad garażami w budynku przy ul. Watykańskiej 10, likwidacja i wymiana włazów dachowych w budynkach przy ul. Różanej 17, 21, 27 oraz Dziewanny 11, 13, 15.

    – zlecił w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecił firmie Zakładowi Remontowo Budowlanemu remont kominów budynku mieszkalnego przy ulicy Hetmańskiej 12 w Osiedlu Błonie.

  2. Zatwierdzenia protokołów z przeprowadzonych przetargów na:

    – remont podjazdu do budynku garażowego przy ulicy Tatarakowej 5 w Osiedlu Łęgi.

    – remont dachu pawilonu handlowego „Stokrotka” przy ulicy Jutrzenki w Osiedlu Ruta.

  3. Wynajmu lokalu użytkowego

    – położonego przy ulicy Różanej w Osiedlu Ruta z przeznaczeniem na hurtownię z odzieżą.

    – położonego przy ulicy Dragonów w Osiedlu Błonie z przeznaczeniem sklep z pieczywem.

  4. Skierowania wniosków:

    – do Sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych wobec 37 dłużników.

III. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:

– zawieszenia postępowania egzekucyjnego i rozłożenia zadłużenia na raty,

– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych oraz spłaty rat kredytu,

– odstąpienia od naliczenia odsetek od zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych, spłaty rat kredytu,

– zmiany wysokości zaliczki na CO,

– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych,

– zaprzestania naliczania opłat za dzierżawę terenu przy ulicy Stokrotki,

– zmniejszenia wysokości opłat za sierpień 2015 r. na czas przeprowadzonego remontu lokalu.

IV. Inne

– zlecenia wymiany wykładziny w biurze spółdzielni.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 08:51, 10 maja 2016

Kategorie: 2015