Protokół Nr 35/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 04
.09.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 członkowi w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Oraz
– 1 dzierżawcy terenu nie wyraził zgody od odstąpienia od egzekwowania odsetek od sprawy sądowej

zmiana wysokości zaliczek na centralne ogrzewanie

Zarząd Spółdzielni na wniosek członka wyraził zgodę na zmianę wysokości zaliczki na centralne ogrzewanie z kwoty 177,06 zł /m-c na 150 zł/m-c- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

zawieszenie postępowania komorniczego

Zarząd spółdzielni wyraził zgodę na zawieszenie postępowania komorniczego wobec członka za. w osiedlu Skarpa i rozłożenie na raty spłaty zadłużenia z tytułu opłat za mieszkanie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i adres zamieszkania.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
a) przeprowadzonego w trybie nieograniczonym na remont budynku przy ulicy Tatarakowej 28 w osiedlu Łęgi oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole – PUH „Marten- Bud”,

b) przeprowadzonego w trybie „zapytania ocenę” na wykonanie usprawnienia wentylacji grawitacyjnej w osiedlu „Błonie”, oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole – Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazowych Lublin,

c) przeprowadzonego na konserwację i naprawę kserokopiarek w Zarządzie i Administracjach Osiedli oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole – Kserotechnika Lublin,

d) protokół konieczności na zlecenie na podstawie umowy nr 4/AL./ES/2012 z dnia 16.04.2012 r. firmie STANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego wykonanie robot dodatkowych przy realizacji remontu chodników w osiedlu Skarpa (rozbiórkę placu asfaltowego, likwidację placów).

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie ekspertyzy technicznej określenia stanu technicznego instalacji gazowej w budynku przy ulicy Romantycznej 10, Przedwiośnie 1 w osiedlu Skarpa i budynku przy ulicy Biedronki 3 w osiedlu Łęgi.
Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawarta we wniosku,

b) w trybie „zlecenia z wolnej ręki” Zakładowi Usługowo Handlowemu EKSAM W Lublinie remontu schodów terenowych przy ulicy hetmańskiej 8- 10 w osiedlu Błonie.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:

– wyraził zgodę na skierowanie do Rady Nadzorczej wniosków o podjęcie uchwały o wykluczenie ze Spółdzielni wobec 10 członków wymienionych w załączniku zalegających z opłatami czynszowymi i kredytowymi – w tym miejscu w protokole umieszczono wykaz dłużników.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– w związku ze zwolnieniem lekarskim pracownika Domu Kultury „Błonie” od dnia 4.09.2012 r. do czasu powrotu w/w do pracy, zwiększył innemu pracownikowi – instruktorowi ds. społ.-wychowawczych wymiar czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

– w związku ze zwolnieniem lekarskim dozorcy mienia w osiedlu Skarpa, zatrudnił innego pracownika na umowę zastępstwa za w/w pracownik na czas zwolnienia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników

Ad. 6
Zarząd przeanalizował wnioski z Walnego Zgromadzenia i przekazał właściwym organom do realizacji.

W tym miejscu w protokole umieszczono wnioski zgłoszone na Walnym Zgromadzeniu odbytym w częściach w terminie od 07.05.2012 r. do 20.06.2012 r.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni.

Data opublikowania: 12:54, 11 maja 2016

Kategorie: 2012

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025