Protokół Nr 32/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 14
.08.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie w terminie spłaty zadłużenia i polecił wystąpić do sądu o wydanie nakazu zapłaty na zaległości bieżące i wystąpić z wnioskiem do komornika o egzekucje należności zasądzonych,
– 1 najemcy lokalu użytkowego w terminie do 31.12.2012 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 członkowi w wysokości 50%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty w wysokości 44,99 zł występującej na koncie opłat eksploatacyjnych za miejsce parkingowe – byłemu użytkownikowi miejsca parkingowego przy ulicy Romantycznej 14 w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego najemcy.

wprowadzenie nowego składnika opłat

Zarząd Spółdzielni na wniosek mieszkańców wyraził zgodę na wprowadzenie od 1.09.2012 r. do opłat eksploatacyjnych składnika „sprzątanie klatek schodowych” w wysokości 9,84 zł miesięcznie dla mieszkań od 1 – 12 w budynku Agatowa 18 w osiedlu Poręba.

udzielenia wsparcia finansowego

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na udzielenie wsparcia finansowego członkowi zamieszkałemu w osiedlu Poręba na sprowadzenie zwłok syna do Polski – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

plan gospodarczo – finansowy na 2013 r. dla osiedla Niska Skarpa

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan gospodarczo – finansowy na 2013 r. dla osiedla Niska Skarpa – nieruchomości ENS 001 ul. Gościnna 60 – 76 i ENS 002 ul. Przytulna 8 – 30 oraz dla budynków w nieruchomości wyodrębnionej ul. Uśmiechu, których właściciele są członkami spółdzielni – ENS 003 ul. Uśmiechu 8,23,29.

rozliczenia mieszkania Dziewanny w osiedlu Ruta

Zarząd Spółdzielni w związku z zakończonym postępowaniem sądowym w sprawie sygn. akt I C 523/11 dotyczącym niedoboru zaliczki na wkład budowlany wynikającej z końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego Ruta zespół I, polecił potracić powstałą różnicę wynikającą z wyroku Sądu w łącznej wysokości zł. 1.890.25 z kwoty dokonanych wpłat na poczet odsetek od nieterminowych opłat zaliczki na wkład budowlany wniesionych w łącznej wysokości zł. 8.303.86 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

koszty utrzymania mienia

Zarząd Spółdzielni zatwierdził planowane koszty utrzymania mienia na 2013 zgodnie z poniższym załącznikiem – w tym miejscu w protokole umieszczono zestawienie.

korekty kosztów zarządzania w lokalach użytkowych

Zarząd Spółdzielni po zapoznaniu się z analizą kosztów zarządzania za I półrocze 2012 r wyraził zgodę na dokonanie korekty kosztów w lokalach użytkowych – w 2012 r. z lokali użytkowych w najmie przenieść część kosztów zarządzania na lokale użytkowe własnościowe i wyodrębnione w kwocie 60 000 zł.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenie protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie dokumentacji projektowej docieplenia wraz z kolorystyką ścian budynku ul. Hetmańska 14. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac przez firmę wskazana w protokole Pracownię Projektową Dom i Wnętrza.

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na konserwację kserokopiarek w Zarządzie i Administracjach Spółdzielni . Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

podpisanie aneksu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy nr 8/EB/2012 z dnia 21.05.2012 r. na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w osiedlu Błonie z fabryką Okien SPEKTRUM Sp. z o.o. wydłużającego termin wykonania zamówienia do 30.09.2012 r. zgodnie z protokołem konieczności.

Ad. 4
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni.

Data opublikowania: 12:52, 11 maja 2016

Kategorie: 2012

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025