Protokół Nr 22/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 31.05.2011 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 15.06.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r.
– 3 członkom w terminie do 31.05.2012 r.
oraz
-1 członkowi w terminie do 30.09.2011 r. z tytułu normatywu
– 1 najemcy lokalu użytkowego w terminie do 30.11.2011 r.

cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy najmu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na cofnięcie decyzji o rozwiązanie umowy najmu lokalu w osiedlu Błonie. Zadłużenie wobec Spółdzielni na dzień 26.05.2011 r. zostało spłacone – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
oraz
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczania z tytułu normatywu.

regulacji stawek czynszowych

Zarząd Spółdzielni zgodnie z uchwała Rady przedstawicieli Nieruchomości Osiedla Łęgi zaakceptował zmianę od 1.10.2011 r. stawek opłat eksploatacyjnych ( z kosztami Zarzadzania) z dotychczasowej 1,12 zł/m2 na 1,17 zł/m2 .

dofinansowania festynu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dofinansowanie w kwocie 2 600 zł Festynu Wigilia Nocy Kultury w organizowanego w dniu 03.06.2011 r. w osiedlu Widok.

Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na prace:
a) na wykonanie robót związanych z wykonaniem posadzki z płytek gresowych w pomieszczeniach archiwum przy ul. Watykańskiej 10,

b) na wykonanie ogrodzenia placu zabaw przy ulicy Kaczeńcowej w osiedlu Łęgi. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie zlecenia ze wskazanym wykonawca oraz na przedłużenie terminu realizacji zamówienia do 6 tygodni od daty podpisania umowy.

przeprowadzenie przetargu:

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na roboty związane z remontem pokrycia dachowego w budynkach przy ulicy tymiankowej 48,50,52 w osiedlu Łęgi. Zatwierdził wykaz firm, do których należy skierować zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawarta we wniosku.

b) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Zakładowi Remontowo – Budowlanemu, Bekoniarstwa i Brukarstwa realizującemu w osiedlu roboty dociepleniowe remontu schodów wejściowych do klatek schodowych w budynku przy ulicy Bursztynowej 37 w osiedlu Widok.

c) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Fabryce okien „SPEKTRUM” wykonującej wymianę okien w osiedlu wymianę drzwi balkonowych i montaż daszku nad tymi drzwiami w mieszkaniu przy ulicy Różanej 16/5.

zakupu monitora i komputera

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup monitora i komputera oraz drukarki do Działu Radców Prawnych .

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad. 5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– w okresie od 1.07.2011 r. do 30.08.2011 r. zatrudnił nowego pracownika w charakterze dozorcy mienia na parkingu w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

-wyraził zgodę na rozwiązanie umowy o prace na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę z niżej wymienionymi pracownikami- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników

– przedłużył umowę o prace od 30.06.2011 r. do 30.04.2013 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku insp. ds. technicznych w osiedlu Błonie z zachowaniem dotychczasowych warunków umowy o pracę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad. 6 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 17:40, 11 maja 2016

Kategorie: 2011

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025