Protokół Nr 29/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniach 20.07.2010 r.
Obecni:
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu techniczno eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2010 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2011 r.
– 3 członkom w terminie do 31.07.2011 r.
– zwrotu kosztów doposażenia lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot kwoty 2250,00 zł – tj. 50% poniesionych kosztów wykonania linii zasilającej w lokalu przy ulicy Bursztynowej , gdyż istnieje możliwość wykorzystania tego zasilania przez ewentualnych przyszłych najemców – w tym miejscu w protokole umieszczone dane dotyczące lokalu .
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski
dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu i polecił rozpisać II przetarg w trybie zapytania o cenę na zamontowanie nasad wentylacyjnych typu H w celu usprawnienia wentylacji w mieszkaniach osiedla „Błonie” . Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– wyraził zgodę na prośbę członka na skreślenie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia i odwinkulowanie wkładu na mieszkanie- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały :
– jednomyślnie – 2 za podjął uchwałę nr 9 z dnia 20.07.2010 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 1/07 z dnia 9.01.2007 r. w sprawie ustalenia osób zatrudnionych w Spółdzielni, upoważnionych do pobierania i rozliczania zaliczek w 2007 r. – w tym miejscu umieszczono uchwałę.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni