Protokół Nr 50/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 15
.12.2009 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.1010 r. z tytułu bieżących rat normatywu
– 2 członkom w terminie do 31.03.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05..2010 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2010 r.
– 2 członkom w terminie do 31.08.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.11.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty i polecił skierować wniosek do sądu o nakaz zapłaty

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 100%
– 4 członkom w wysokości 70%
– 6 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 30%

ustalenie wysokości wkładu mieszkaniowego do wpłaty

Zarząd Spółdzielni ustalił wysokość wkładu na mieszkanie;
a) Sympatyczna wyliczony zgodnie z ustaleniami zawartymi w uchwale Rady Nadzorczej nr 96/2/09 z dnia 6.10.2009 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu

b) Sasankowa wyliczony zgodnie z ustaleniami zawartymi w uchwale Rady Nadzorczej nr 97/3/09 z dnia 6.10.2009 r. po zweryfikowaniu przedstawionego kosztorysu adaptacji lokalu – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenia zamówienia w trybie z wolnej reki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonania:
1. w osiedlu Skarpa projektu altany śmietnikowej dla domków jednorodzinnych przy ulicy Gościnnej 60 – 76.

2. w osiedlu Ruta prac związanych z naprawą izolacji przeciwwodnej tarasu nad przejazdem między garażami przy ulicy Jutrzenki 10 – likwidujące przecieki wód opadowych.

3. w osiedlu Ruta prac związanych z montażem nasad kominowych typu „H” w pionie kuchennym nad mieszkaniem przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

4. w osiedlu Ruta nie wyraził zgody na zlecenie w trybie zamówienia z wolnej ręki przeglądu i konserwacji systemu oddymiania klatek schodowych w budynkach przy ulicy Watykańskiej 8 i 10 – polecił by firma SUPON Lublin w/w prace wykonała w ramach gwarancji.

zawarcia umowy najmu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy najmu na zabudowany korytarz przyległego do mieszkania przy ulicy Watykańskiej (zgodnie z uchwałą Rady Osiedla nr 30/2009 r. z dnia 26.11.2009 r.) – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu

podpisania aneksu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę terminu prac remontowych mienia spółdzielni przy ulicy Tatarakowej 28 (etap II) z uwagi na liczne okoliczności utrudniające pracę wykonawcy (prace w czynnym obiekcie, zajęcia klubowe).

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 5 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– podjął uchwały następującej treści:

Uchwała nr 11/09
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 15.12.2009 r.

Działając na podstawie art. 163 kodeksu pracy, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie uchwala co następuje:

§ 1

1. Ustala się na 2010 r. plan urlopów wypoczynkowych, dla pracowników Spółdzielni, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

2. Zobowiązuje się kierowników komórek organizacyjnych do udzielania podległym pracownikom urlopów wypoczynkowych zgodnie z ustalonym planem urlopów wypoczynkowych na 2010 r.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1.01.2010 r.



Uchwała nr 10/09
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 15.12.2009 r.

w sprawie: zmiany regulaminu organizacyjnego Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 12.02.2008 r.

Zarząd Spółdzielni działając na podstawie uchwały nr 117/17/2009 Rady Nadzorczej SM „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2009 r. w sprawie zatwierdzenia planu gospodarczo- finansowego SM „Czuby” w Lublinie na 2010 r., uchwala co następuje:

§ 1

W regulaminie organizacyjnym SM „Czuby” w Lublinie z dnia 12.02.2008 r. ze zmianą z dnia 8.12.2008 r. wprowadza się następującą zmianę:

1. W rozdziale IV – część I „Pion Prezesa Zarządu Spółdzielni” w punkcie 8 „Działalność społeczno-wychowawcza” zmienia się nazwę komórki na:
„Domy Kultury – ND – Podlegają Prezesowi Zarządu Spółdzielni – PN-”

2. W zdaniu ” Działalność społeczno-wychowawcza Spółdzielni realizowana jest poprzez placówki kluby osiedlowe.”
Słowa „kluby osiedlowe” zastępuje się słowami ” domy kultury”.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązująca od 1.01.1010 r.

1. 01.01. – 31.03.2010 r.
2. 01.04. – 01.07.2010 r.
3. 02.07. – 30.09.2010 r.
4. 01.10. – 31.12.2010 r.

b) dozorców mienia:

1. 30.01. – 24.04.2010 r.
2. 25.04. – 20.07.2010 r.
3. 21.07. – 13.10.2010 r.
4. 14.10.2010 r. – 10.01.2011 r.

§ 3

1. Limity godzin nadliczbowych w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 2 ust. 1 pkt a wynosić będą:
a) okres 1 – 102 godziny pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
b) okres 2 – 105 godziny pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
c) okres 3 – 104 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy,
d) okres 4 – 105 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy.

2. Limit godzin nadliczbowych dla dozorców mienia w poszczególnych okresach rozliczeniowych wymienionych w § 2 ust. 2 pkt b wynosić będzie po 96 godzin pomniejszone o wykorzystany w tym okresie urlop wypoczynkowy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkich pracowników Spółdzielni z mocą obowiązującą od 1.01.2010 r.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:31, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025