Protokół Nr 45/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 10.11.2009 r.


Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2010 r. z tytułu bieżących rat normatywu

zawieszenia postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawieszenie postępowania egzekucyjnego i spłatę zaległości na dotychczasowych zasadach przez członka zamieszkałego w osiedlu Błonie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 6 członkom w wysokości 100%
– 1 członkom w wysokości 75%

zwrotu nadpłaty z tytułu rozliczenia c.o.

Zarząd wyraził zgodę na zwrot w kasie spółdzielni nadpłaty z tytułu rozliczenia c.o.
– 1 osobie kwoty 160,07 zł, która należności czynszowe pokrywa z konta bankowego.
– 1 osobie nie wyraził zgody na zwrot nadpłaty z uwagi na inny zapis w akcie notarialnym

odstąpienie od naliczenia odsetek

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienia od naliczenia odsetek 1 członkowi z tytułu nieterminowej wpłaty raty / 4 dni po terminie / na mieszkanie przy ulicy Dziewanny 14

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zamówienie z wolnej ręki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej reki / zgodnie z § 46 pkt 2 regulaminu / z Zakładem Usługowo – Handlowym EKSAM na wykonanie remontu 4 szt. schodów i 4 szt. podestów przed budynkami przy ulicy Przedwiośnie 2 zgodnie z załączonym protokołem konieczności.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków

– Zarząd wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę lokalu mieszkalnego członkowi zam. przy ul. Bursztynowej z osobą zam. w Jawidzu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zamieniających mieszkania.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę członkowi spółdzielni na rozwiązanie z dniem 14.09.2009 r. umowy o wybudowanie lokalu mieszkalnego w budynku przy ulicy Dziewanny 14 i zawarcie umowy na ten sam lokal z matka w/w – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– przyjął do pracy:
1. Z dniem 16.11.2009 r. na okres do 31.12.2009 r. pracownika w wymiarze 1/2 etatu w Klubie Osiedla Błonie w charakterze instruktora ds. społeczno – wychowawczych w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika

2. Z dniem 16.11.2009 r. na okres do 15.02.2010 r. pracownika w wymiarze 1/4 etatu w Klubie Osiedla Skarpa w charakterze instruktora ds. społeczno – wychowawczych w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:39, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025