Protokół Nr 35/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02
.09.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu i polecił wystąpić do sądu o nakaz zapłaty.,
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r. z tytułu bieżących rat normatywu

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 5 członkom w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowego uregulowania dopłaty do zaliczki na wkład budowlany i nieterminowej wpłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkom w wysokości 50 % – nieterminowej dopłaty do wkładu
– 1 członkowi w wysokości 100% – nieterminowej wpłaty normatywu
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 50%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokóły z 3 przetargów przeprowadzonych w trybie „zapytania o cenę na prace w Osiedlu „Ruta” tj.

  1. Remont elewacji pawilonu handlowego przy ulicy Dziewanny3 należącego do mienia spółdzielni – planowany koszt robót 68 000zł. Wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie prac remontowych ze wskazanym przez komisję wykonawcą.
  2. Wykonanie zatoki parkingowej z płyt ekologicznych przy łączniku ulic Dziewanny i Rucianej. Wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie prac remontowych ze wskazanym przez komisję wykonawcą.
  3. Remont tarasu nad garażami przy ulicy Watykańskiej 8. Zaakceptował wniosek komisji dot. unieważnienia przetargu z uwagi na fakt, że cena oferty złożonej oferty na wykonanie remontu przekraczała znacznie wysokość przewidywanych w planie środków finansowych.

ustalenia sposobu przekazania miejsca postojowego

Zarząd Spółdzielni, postanowił że prawo korzystania z miejsca postojowego w garażu wielostanowiskowym pod budynkiem przy ulicy Dziewanny 14 mają członkowie w ramach udziału w nieruchomości wspólnej.
Prawo to przysługiwało będzie każdoczesnemu właścicielowi lokalu mieszkalnego

zamiany pomieszczeń przynależnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeniesienie piwnic lokatorskich na kondygnację techniczną z uwagi na:

  1. Powiększenie pomieszczeń wodomierzy dla zamontowania zestawów hydroforowych w budynkach: Sympatyczna 2/49, Radości 14/34, Sympatyczna 4/36, Sympatyczna 1/44.
  2. Powiększenia pomieszczeń węzła cieplnego dla zamontowania wymienników c.o.i c.w. w budynkach: Radości 14, Sympatyczna 2, Sympatyczna 1 Sympatyczna 3 – w tym miejscu w protokole umieszczono adresy

wykonanie zmiany wejścia do lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie zmiany wejścia do lokalu przy ulicy Szmaragdowej 4A., oraz zlecenie wykonania tych robót firmie PPHU Intermet

wykonania pierwszego etapu robót na mieniu spółdzielni

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie w osiedlu Widok I etapu robót na mieniu Spółdzielni:
a) Wykonanie ciągu pieszo – jezdnego z tralki pomiędzy garażami ul. Bursztynowa 32-32B,
b) Regulację 7 studni
c) Regulację 2 krat ściekowych
d) Dodatkowy montaż 12 mb krat ako.

podjęcia uchwały w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali

Zarząd Spółdzielni podpisał ostateczną uchwałę Nr 5/2009 r. w sprawie określenia przedmiotu odrębnej własności lokali w nieruchomości oznaczonej numerem działki 48/5 i 3/38 przy ulicy Bursztynowej 29a.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 5 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane nowych członków

– wycofał wnioski skierowane do Rady Nadzorcze o wykluczenie ze Spółdzielni wobec 2 członków, którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:47, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025