Protokół Nr 34/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 26.08.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach
– 2 członkom w terminie do 31.12.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2010 r.
– wyraził zgodę na przedłużenie terminu spłaty zaległości z tytułu bieżących rat normatywu:
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2010 r.
– przesunięcie terminu wpłaty raty wkładu budowlanego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu rat wkładu budowlanego na mieszkanie w budynku przy ulicy Dziewanny 14:
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2010 r.
– 1 członkowi zmianę terminu rat (31.08.2009 r., 31.10.2009r., 30.11.2009 r., 31.12.2009 r.)
– 1 członkowi w terminie w terminie do 05.09.2009 r.
– 1 członkowi do 30.09.2009 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej wpłaty rat normatywu, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– zmiany stawek opłat za podgrzanie wody
Zarząd Spółdzielni po zapoznaniu się z analizą kosztów i rozliczeniem ciepła za sezon 2008/2009 wyraził zgodę na zmianę z dniem 01.10.2009 r. stawek za podgrzanie wody w Osiedlu „Błonie” zgodnie z załączonym wykazem.
– rozliczenie energii cieplnej dla c.o. i c.w.
Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie energii cieplnej za sezon grzewczy 2008/2009 osiedla „Niska Skarpa” zgodnie z załączonym zestawieniem.
– podziału wyniku finansowego za 2008 r.
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot na wskazane konto kwoty 335,60 zł nadpłaty z tytułu rozliczenia wody – byłemu członkowi który sprzedał mieszkanie w zasobach Spółdzielni.
– rozliczenia wkładu mieszkaniowego
Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie wkładu mieszkaniowego za mieszkanie przy ulicy Radości 14/14 przekazanego do dyspozycji Spółdzielni.
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół konieczności na roboty dodatkowe przy dociepleniach budynku przy ulicy husarskiej 8 i podpisał stosowny aneks.
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na opracowanie dokumentacji projektowej docieplenia ścian zewnętrznych budynków w osiedlu Łęgi, Błonie. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
b) na zlecenie w trybie „zamówienie z wolnej reki” (zgodnie z § 46 p 2 ust.1 regulaminu) Zakładowi Usługowo – Handlowemu EKSAM – wykonanie pięciu odcinków chodnika w osiedlu „Skarpa”
– podnajmu lokalu użytkowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Dziewanny 3/1a na podnajem części lokalu na działalność w branży kosmetyka.
– Zarząd Spółdzielni podpisał Anek do umowy nr 1/ER/2006 z dnia 29.12.2006 r. w sprawie zmiany pkt 2 w §6 dot. zmiany terminów płatności za wykonaną usługę.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków
– wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej 2 wniosków o wykluczenie skierowanych wobec członków którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:
– przyjął do pracy na 3 miesięczny okres próbny od 01.09.2009 r. pracownika w charakterze instruktora ds. społ – wychowawczych w klubie „Między Nami”, w wymiarze 1/4 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 01.09.2009 przyjął do pracy na czas nieokreślony pracownika na stanowisko inspektora ds. ekonomicznych w osiedlu „Widok” w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– przyjął do pracy na okres od 01.09.2009 r. do 31.10.2009 r. pracownika na stanowisko inspektora ds. technicznych w osiedlu „Widok” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni