Protokół Nr  27/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 09.07.2009 r.  

Obecni:  Prezes Zarządu                                          – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych     – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy      – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego  – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji            – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności                                 – Marta Rusinowicz
4. Kierownik  działu członkowsko-  mieszkaniowego                          – Krystyna Głuska
5. Kierownik  działu ds. adm. i pracowniczych                                    – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych               – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na  spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom     w terminie      do 30.09.2009 r.
– 2 członkom     w terminie      do 30.06.2010 r.
– 1  członkowi    w terminie     do 31.07.2010 r.
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia
– 1 członkowi wyraził zgodę na  zawieszenie postępowania komorniczego do dnia 07.08.2009 r. tj. do  dnia w którym  powinna nastąpić spłata zadłużenia .

– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1 członkowi    w wysokości  70%
– 3 członkom     w wysokości   50%
– 1 członkowi    w wysokości    40%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

– wyrażenia zgody na zamówienie z wolnej reki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy w trybie „zamówienia z wolnej ręki” z Zakładem  Usługowo – Handlowym EKSAM na wykonanie remontu schodów przy ulicy Przytulnej w Osiedlu Skarpa.

– zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty dekarskie , naprawę  kominów , malowanie ogrodzenia   oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z wykonawcą wskazanym przez komisję przetargową .

– wyrażenia zgody na przeprowadzenie remontu lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy w trybie „zamówienia z wolnej reki” /na podstawie § 46 pkt 2 regulaminu / z firmą GAZ – SERWIS na przeprowadzenie remontu lokalu przy ulicy Fantastycznej   w osiedlu Skarpa. W tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.

– zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie wymiany docieplenia wschodniej ściany szczytowej budynku przy ulicy Radości 3 w Osiedlu Skarpa. Wyraził zgodę na podpisanie umowy   z firmą wskazaną przez komisje Marten –  Bud.

Zarząd Spółdzielni przeanalizował ofertę Ochrony Mienia i Ludzi BODYGUARD SEKURITY- na całodobowy dozór parkingów  w osiedlu Skarpa . Polecił kierownikowi administracji przeprowadzić przetarg  w trybie „zapytania o cenę” , w wrzesień – październik br. , by można było dokonać zmian od 01.01.2010 r.

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach   członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby  – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad 5.  Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął  poniżej przedstawione decyzje i uchwały :

–  zawarł umowę zlecenie z :
1.Od dnia 25.07.2009 r. przyjął nowego pracownika  na czas choroby pracownika  zatrudnionego na stanowisku  na stanowisku dozorcy mienia na parkingu strzeżonym w osiedlu Skarpa. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
2.Od 10.07.2009 r. do 17.07.2009 r. zatrudnił   dodatkowo do  sprzątanie  pomieszczeń  biurowych Zarządu,  w okresie prowadzonej wymiany okien  pracownika z    administracji – w tym miejscu w protokole umieszczono dane zatrudnionego pracownika.

– z dniem 15.07.2009 r. przyznał pracownikowi powracającemu  z urlopu wychowawczego wynagrodzenie w wysokości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące pracownika.

Ad. 6  Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:07, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025