Protokół Nr  24/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego w dniu 17.06.2009 r. 
Obecni:  Prezes Zarządu                                          – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych     – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy      – Adam Ziółek
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego   – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji              – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności                                   – Marta Rusinowicz
4. Kierownik  działu członkowsko-  mieszkaniowego                             – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych                   – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe
5. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
– 2 członkom      w terminie      do 30.06.2010 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty
zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika .
– przesunięcia terminu wpłaty I raty na mieszkanie
Zarząd Spółdzielni ze względu na przeciągające się procedury bankowe wyraził zgodę na :
– przesunięcie terminu wpłaty I raty na mieszkanie przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka
– zmianę  ilości rat z 5 na 6  wpłat  wkładu budowlanego na mieszkanie przy ulicy Dziewanny 14 – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka .
– skierowania pozwów o zapłatę należności czynszowych
– skierowanie pozwów o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu bieżących rat normatywu
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych , zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1 członkowi    w wysokości  100%
– 1 członkowi    w wysokości    75%
– 5 członkom     w wysokości    50%
– 1 członkowi    w wysokości    30%
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych wpłat normatywu
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek :
– 1  członkowi w wysokości   50%
– 1  członkowi w wysokości  100%
– naliczeń za gaz od 01.07.2009 r.
Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :
– przeprowadzenia przetargu
– programu usług dla zespołu garażowo – parkingowego przy ulicy Filaretów
Zarząd Spółdzielni zatwierdził program usług – rodzaje działalności dla projektowanych lokali użytkowych oraz ich powierzchnię w zespole garażowo – parkingowym przy ulicy Filaretów w osiedlu Skarpa :
– gabinet fryzjersko – kosmetyczny
– gabinet stomatologiczno – lekarski
– biuro
– zakłady usługowe / naprawa RTV, szewski, zegarmistrzowski, krawiecki, fotograficzny, jubilerski/
– zwiększenie zakresu prac dot.  remontu chodników w osiedlu Skarpa
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykonanie dodatkowych prac wynikłych w czasie remontu chodników w rejonie budynków przy ulicy Fantastycznej 13,15.17 ze środków – dofinansowania z funduszu celowego remontu chodników .
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach
członkowsko – mieszkaniowych.
Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad .
Na tym protokół zakończono
Zarząd Spółdzielni
