Protokół Nr 13/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 31
.03.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04..2010 r.
-1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przesunięcie terminu spłaty zadłużenia i polecił skierować wniosek do komornika.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 6 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 5 członkowi w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 40%

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wniesiono wniesionych rat normatywu zaliczki na wkład

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 2 członkom w wysokości 50 %

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wniesionej zaliczki na wkład

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50 %

zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 członka konta kwoty 1603,28 zł powstały w wyniku rozliczenia c. o. i wody.

skierowanie spraw na drogę postępowania sądowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania spraw na drogę postępowania sądowego o zapłatę należności czynszowych za garaże przeciwko wymienionym w załączniku dłużnikom – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

wypłaty zwaloryzowanego wkładu

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. wypłaty zwaloryzowanego wkładu należnych części spadkobiercom za mieszkanie przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych członków.

dopłaty do wkładu budowlanego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od wymagalności dopłaty do wkładu budowlanego w wysokości 75 % za lokal mieszkalny przy ulicy Szafirowa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu i członka spółdzielni.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
– nieograniczonego na roboty remontowe w osiedlu Ruta oraz wyraził zgodę na zawarcie umów na wykonanie prac z wybranymi przez komisję przetargową wykonawcami.

– na wykonanie robót związanych z wymianą wodomierzy i ciepłomierzy w budynkach Bursztynowa 17 i 19 w Osiedlu Widok. Wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie w/w prac ze wskazanym przez komisję przetargową wykonawcą.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego i obecnego członka.

– wycofał 3 wnioski skierowane do Rady Nadzorczej o podjęcie uchwały o wykluczenie wobec członków którzy spłacili zadłużenie wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wyraził zgodę na zmianę terminu wpłat rat wkładu budowlanego dla lokali w budynku przy ulicy Dziewanny 14.
II rata – płatna w ciągu 1 miesiąca od I raty
III rata płatna w ciągu 1 miesiąca od II raty
IV rata płatna w terminie do 31.08.2009 r.
V rata płatna w terminie do 30.11.2009 r.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– przyjął na staż bezrobotną absolwentkę zarejestrowaną w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie. Staż pracy odbędzie się w okresie 15.03.2009 r. do 15.12.2009 r. za wynagrodzeniem wypłacanym za środków Miejskiego Urzędu Pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe absolwentki.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:27, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025