Protokół Nr 2/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 13.01.2009 r.
Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 3 członkom w terminie do 31.05.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2009 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 5 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek (wcześniej podjął decyzję o odstąpieniu w 50%)

– odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50 %
– 174 członkom w wysokości od 0.10 zł do 25,00 zł (nie posiadającym zadłużenia na dzień 31.12.2008 r.)

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek za nieterminowe uregulowanie dopłaty do wkładu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczenia odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 50% – mieszkanie
– 1 członkowi w wysokości 100% – garażu

przedłużenia terminu wpłaty rat kosztu mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę 1 osobie na przesunięcie terminu wpłaty dwóch pierwszych rat kosztu mieszkania w nowo powstającym budynku przy ulicy Dziewanny:
I rata do 31.12.2009 r.
II rata do 28.02.2009 r.

wprowadzenia aneksu do Zakładowego Planu Kont

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podpisania Aneksu Nr 1/2009 (aktualizującego przyjęte zasady polityki rachunkowości) zatwierdził Zakładowy Plan Kont na 2009 r.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozszerzenie zakresu rzeczowo – finansowego remontu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie zakresu rzeczowo – finansowego remontu Klubu Osiedla „Błonie” i wyraził zgodę na podpisanie stosownego Aneksu do umowy nr 17/EB/2008 r. z firmą MEGA Plast sp. z o.o.

naprawy wentylacji w Osiedlu „Łęgi”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O i Gazowych naprawę instalacji wentylacyjnej w mieszkaniu przy ulicy Kaczeńcowej 2 oraz w pomieszczeniach administracyjnych budynku Tymiankowa 48.

remontu korytarza w Klubie „Ruta”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na usunięcie boazerii i tynków z zalanego korytarza w klubie „Ruta” i zlecenie remontu w/w korytarza Przedsiębiorstwu Handlowo – Budowlanemu CHEOPS s. c w trybie zlecenia z wolnej ręki.

zatwierdzenia protokołu z przetargu na prace remontowe w Osiedlu „Ruta”

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie i dostawę ławek parkowych oraz wykonanie dostawę bramek do piłki nożnej

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na dostawę i montaż urządzeń placów zabaw na terenie Osiedla „Poręba”.
Zatwierdził wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie orz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

podnajem lokalu użytkowego Osiedlu „Łęgi”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podnajem części lokalu użytkowego położonego przy ulicy Kaczeńcowej z przeznaczeniem na prowadzenie działalności szkoleniowej w zakresie kosmetyki. (na podstawie § 9 umowy)

zatwierdzenia wzoru karty do głosowania w referendum

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wzór karty do głosowania w referendum w sprawie likwidacji anten telefonii komórkowej na dachu budynku przy ulicy Watykańskiej 10 w Osiedlu „Ruta”.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 5 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni

– nie wyraził zgody członkowi rodziny na przedłużenie terminu formalności związanych z uzyskaniem spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego w Osiedlu „Ruta” po zmarłym członku Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka i osoby ubiegającej się o przyjęcie.

– wyraził zgodę na zamianę lokalu socjalnego z członka, który dokonał zamiany zajmowanego mieszkania, na innego członka posiadającą zadłużenie wobec Spółdzielni w kwocie ponad 20.000 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i byłego członka.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– udzielił gospodarzowi rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Skarpa” kary nagany za nieobecność w pracy w dniu 24.12.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:35, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
DZIĘKUJEMY!!! – po raz jedenasty
Baner DZIĘKUJEMY!!! – po raz jedenasty