Protokół Nr 4/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 29
.01.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom w terminie do 29.02.2008 r. – termin ostateczny,
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2009 r.
Nie wyraził zgody 1 członkowi na kolejne przedłużenie terminu spłaty kwoty 9.311,41 zł i polecił skierować do komornika wniosek o wszczęcie egzekucji należności.

wstrzymania postępowania sądowego oraz umożliwienia spłaty zaległości w ratach

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wstrzymanie postępowania – skierowania wniosku do komornika , a tym samym przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu normatywu do dnia 29.02.2008 r. wobec członka zam. przy ulicy Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono adres zamieszkania członka Spółdzielni

odstąpienia od wymagalności wpłaty odsetek zasądzonych sądowym nakazem zapłaty z tytułu zaległości w zapłacie normatywu.

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych sądowym nakazem zapłaty, z tytułu zaległości w zapłacie rat normatywu w wysokości 3320,68 zł przez członka zam. przy ulicy Watykańskiej .
Wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek od nieterminowych wpłat – bieżących w wysokości 128,12 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono adres zamieszkania członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 3 członkom w wysokości 40%, 3 członkom w wysokości 50%, 1 członkowi w wysokości 100% , 1 członkowi w wysokości 60%.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100%..

zaksięgowania w koszty Osiedla „Skarpa” kwoty 366,00 zł.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zaksięgowania w koszty Osiedla „Skarpa” kwoty 366,00 zł stanowiącej koszt sporządzenia wyceny wartości rynkowej lokalu przy ulicy Romantycznej 15 (odzyskanego przez Spółdzielnię w wyniku przeprowadzonej eksmisji), gdyż – nie uzyskano w drodze przetargu wolnych środków finansowych na pokrycie powyższej kwoty.

zwiększenia wysokości udzielonej pożyczki wewnętrznej na działania termomodernizacyjne.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie o kwotę 300.000 zł udzielonej wewnętrznej pożyczki na realizację działań termomodernizacyjnych w Osiedlu „Ruta” .Wcześniej otrzymana pożyczka spłacana jest regularnie i zgodnie z ustalonym przez Zarząd planem spłaty.

wysokości opłat za lokal przy ulicy Przytulnej 4.

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zmniejszenie wysokości opłat za lokal użytkowy przy ulicy Przytulnej 4 – najemcy TKKF Ognisko „Czuby”

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

regulacji granic nieruchomości – sprzedaży działki nr 30/3 przy ulicy Gościnnej.

W związku z wykupieniem przez Spółdzielnię działki nr 30/3 przy ulicy Gościnnej, a tym samym powstania warunków do sfinalizowania uzgodnionej wcześniej transakcji sprzedaży w/w działki wspólnocie mieszkaniowej – Zarząd Spółdzielni postanowił zlecić dokonania aktualnej wyceny działki, na podstawie której będzie można dokonać sprzedaży.

zatwierdzenia SIWZ, wyrażenia na przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie przeglądu instalacji gazowej i wentylacyjnej w budynkach Osiedli : „Skarpa”, „Ruta”, „Łęgi”, „Błonie”, „Widok”, „Poręba”. Wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w dniu 20.02.2008 r., oraz zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przeprowadzenia przetargu na wykonanie remontu balkonów

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na wykonanie remontu balkonów w Osiedlu „Skarpa” w trybie przetargu nieograniczonego.
Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

przeprowadzenia przetargu na wykonanie remontów podestów przed wejściami do klatek schodowych.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na wykonanie remontów podestów przed wejściami do klatek schodowych w Osiedlu „Skarpa” w trybie przetargu nieograniczonego Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie w/w robót oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu na roboty związane z koszeniem trawników

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego w dniu 18.02.2008 r. na wykonanie robót związanych z koszeniem trawników w osiedlach „Ruta”, Łęgi”, „Poręba”, Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie w/w robót oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

wyrażenia zgody na przeprowadzenie przetargu na wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego w dniu 18.02.2008 r. na wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w budynkach w Osiedlu „Błonie”, „Widok”, „Poręba” .Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

zmiany najemcy lokalu użytkowego:

Zarząd Spółdzielni zgodnie z §1 pkt 4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby” w Lublinie wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego:
– przy ulicy Różanej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dotychczasowego i nowego najemcy.
– przy ulicy Radości – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dotychczasowego i nowego najemcy.
Branża, stawka najmu okres wypowiedzenia , zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian.

wykupu pracowni plastycznej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wykup pracowni plastycznej przy ulicy Gościnnej – dokonania określenia wartości rynkowej lokalu i po wniesieniu jej jako wkładu budowlanego na zawarcie aktu na ustanowienie odrębnej własności lokalu – w tym miejscu w protokole umieszczono adres pracowni plastycznej.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków Spółdzielni.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– Zarząd Spółdzielni od dnia 01.01.2008 r. zmienił wynagrodzenie n/w pracownikom – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.02.2008 r. zmienia wymiar czasu pracy z 3/4 na 1 etat pracownikowi zatrudnionemu w Administracji Osiedla „Poręba w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 01.02.2008 r. zatrudnił pracownika w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Poręba” na 3/4 etatu na okres próbny 3 miesięcy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane pracownika.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 04.02.2008 r. przyjmie do pracy pracownika na 3 miesiące – okres próbny , w charakterze inspektora ds. finansowo – księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 16:43, 15 maja 2016

Kategorie: 2008

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025