Protokół Nr 41/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 21
.10.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 2 członkom w terminie do 30.11.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 29.02.2009 r.
– 4 członkom w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r. – zadłużenie za lokal użytkowy,
– 3 członkom w terminie do 31.10.2009 r.
– 1 członkowi ze względu na bardzo trudne warunki rodzinne i materialne w ratach po 50 zł miesięcznie.

przedłużenie terminu spłaty zadłużenia z tytułu rat odsetek od kredytu

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka, oraz po przeanalizowaniu wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka
– 1 członkowi wyraził zgodę na spłatę zadłużenia z tytułu spłaty kredytu i odsetek w 12 ratach
– 1 członkowi nie wyraził zgody na rozłożenie na raty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty i polecił skierować wniosek do komornika.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek ustawowych

zwrotu wkładu

Zarząd Spółdzielni wniosek działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej w sprawie zwrotu wkładu rozpatrzy po zapoznaniu się z opinią prawną na temat zgłoszonych we wniosku wątpliwości. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osoby ubiegającej się o zwrot środków.

limitów na telefony komórkowe

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. podwyższenia limitów telefonów służbowych ustalonych w zarządzeniu wewnętrznym nr 7/08 – dla 3 numerów przyznanych pracownikom Administracji Osiedla „Skarpa”.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące :

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni .zatwierdził protokół z przetargu w trybie „zapytania o cenę” na prace związane z wymianą nawierzchni placu przy ulicy Jutrzenki w Osiedlu „Ruta” Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z wskazanym w protokole wykonawcą.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:

  1. nieograniczonego w dniu 06.11.2008 r. na roboty remontowe mienia Spółdzielni w Osiedlach „Skarpa”, „Ruta”, „Łęgi” „Błonie”, „Poręba”, i Administracji ogólnej. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2. nieograniczonego w dniu 12.11.2008 r. na wykonanie zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej wraz z przebudową linii kablowej kolidującej z projektowaną zatoką – Osiedle „Błonie”.

przepisania umowy na dzierżawę terenu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przepisanie umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Kawaleryjskiej z dotychczasowego najemcy na nowego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemców Stawka ,rodzaj prowadzonej działalności oraz pozostałe warunki dzierżawy nie ulegają zmianie.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 31.10.2008 r. rozwiązał umowę o pracę na zasadzie porozumienia stron z pracownikiem klubu Osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika.

– z dniem 01.11.20908 r. zatrudnia pracownika na czas określony do dnia 31.10.2011 r. w wymiarze 1/3 etatu w charakterze sprzątaczki w klubie osiedla „Łęgi” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:36, 13 maja 2016

Kategorie: 2008

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025