Protokół Nr 15/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 15
.04.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
-1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%,
– 5 członkom w wysokości   50%;

zwrotu nadpłaty z konta opłat eksploatacyjnych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot kwoty 790,58 zł nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych członka Spółdzielni – powstałej w wyniku przelewania z konta w/w kwoty wyższych niż wysokość czynszu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych sądowym nakazem zapłaty

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka , postanowił w stosunku do 1 członka:
– odstąpić od wymagalności zapłaty kwoty odsetek od nieterminowych wpłat bieżących normatywu,
– nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek zasądzonych nakazem zapłaty, wyraził zgodę na ich spłatę w 10 miesięcznych ratach.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie robót związanych z wymianą zaworów i ciepłomierzy w budynkach osiedla „Ruta” i „Widok”.
Zaakceptował wniosek komisji przetargowej dot. wyboru oferty firmy ISTA Polska SP z o.o. Oddział Lublin.

zmiany najemcy lokalu przy ulicy Radości

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Radości 9/6A z obecnego na nowego najemcę, zgodnie z § 1 pkt 4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby” (stawka najmu, czas trwania umowy, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy;

dzierżawy terenu przy ulicy Dragonów 2

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie umowy z dzierżawcą na dzierżawę terenu w nieruchomości 15 EB z przeznaczeniem na czasowy „ogródek” przed lokalem gastronomicznym (czas dzierżawy 01.05.2008 – 31.08.2008 r.) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.

podpisanie aneksu do umowy z ISTA Polska Sp z o.o.

Zarząd Spółdzielni podpisał aneks nr 2 do umowy rozliczeniowej z dnia 28.03.2008 r. z ISTA Polska Sp z o.o. w osiedlu „Skarpa”, „Łęgi”, „Błonie” (zgodnie § 4 pkt 2 umowy rozliczeniowej). Aneks dot. zmiany stawek usług rozliczeniowych
– standardowych z 6,06 zł na 6,20 zł – za odczyt podzielnika ciepła,
– dodatkowych z 7,00 zł na 7,15 zł – rozliczenie mieszkań nieopomiarowanych,
– szacowanie zużycia z 7,50 zł na 7,60 zł,
– rozliczenie ciepłej wody z 2,50 zł na 2,56 zł.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

wycofania z Rady Nadzorczej wniosku o wykluczenie,

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie z Rady Nadzorczej w dniu 15.04.2008 r. wniosków o wykluczenie ze Spółdzielni wobec 2 członków w związku ze spłatą zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

wyrażenia zgody na zamianę mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na zamianę mieszkania członkowi Spółdzielni zam. przy ulicy Tatarakowej z osobą posiadającą mieszkanie poza zasobami Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i osoby zamieniającej się.

przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– z dniem 14.04.2008 r. przyjął do pracy pracownika na trzymiesięczny okres próbny na stanowisko kasjerki – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika;

– z dniem 30.04.2008 r. rozwiązuje umowę o pracę z gospodarzem rejonu mieszkalnego w osiedlu „Błonie” na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego pracownika;

– Zarząd Spółdzielni przedłużył umowy o pracę z 3 pracownikami – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 16:35, 15 maja 2016

Kategorie: 2008

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025