Protokół Nr 13/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02
.04.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko -mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 30.04.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.05.2008 r. – termin ostateczny (z tytułu spłaty bieżących rat normatywu)
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2008 r. – termin ostateczny,

skierowanie na drogę postępowania sądowego spraw o zapłatę:

Zarząd Spółdzielni postanowił skierować na drogę postępowania sądowego sprawy o zapłatę należności – wobec 6 osób, które nie uregulowały należności czynszowych pomimo wezwań do zapłaty – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

wystąpienia do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do komornika wniosków o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec wymienionych w załączniku 10 dłużników (zaległości za lokale usługowe) – wysyłane wezwania przedegzekucyjne okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

nie kierowania zadłużenia zasądzonego nakazem zapłaty do egzekucji komorniczej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozłożenie na 12 miesięcznych rat, zadłużenia zasądzonego nakazem zapłaty członkowi zam. przy ul. Turkusowej – nie skierowania wniosku do egzekucji komorniczej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 40%,
– 2 członkom w wysokości 50%,
– 1 członkowi w wysokości 70%,
– 1 członkowi w wysokości 80%,
– 4 członkom w wysokości 100%.

Nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty przez członka odsetek zasądzonych nakazem zapłaty w wysokości 2.080,02 zł – wyraził zgodę na spłatę w 10 miesięcznych ratach – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu i wpłaty wkładu budowlanego

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny wyraził zgodę na odstąpienie od naliczania odsetek:
– 1 członkowi Spółdzielni w 100% naliczonych od nieterminowych wpłat bieżących i naliczonych po nakazie zapłaty, nie wyraził zgody na odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek z nakazu zapłaty

– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100% (nieterminowo wniesionego wkładu)
– 1 członkowi Spółdzielni w wysokości 100% (zaliczki na wkład budowlany)

spisania w pozostałe koszty operacyjne Osiedla „Łęgi” kwoty 102 zł

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek o spisaniu w pozostałe koszty operacyjne osiedla Łęgi kwoty 102 zł – kosztów procesu zasądzonych nakazem zapłaty (za dzierżawę terenu w Osiedlu „Łęgi”) oraz odstąpienie od wymagalności zapłaty odsetek ustawowych w wysokości 21,85 zł. Egzekucja należnej kwoty przewyższyłaby wysokość kwoty należnej Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono nazwę dzierżawcy.

wypłaty wkładu budowlanego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę wkładu budowlanego byłemu członkowi, za mieszkanie przy ulicy Różanej – przekazane do dyspozycji Spółdzielni i sprzedane na przetargu w dniu 11.02.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.

zakupu drukarki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup drukarki na potrzeby działu sekcji ds. analiz ekonomicznych i marketingu.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetarg w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie projektu zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej w osiedlu „Błonie” oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy z Zespołem Projektowania i Obsługi Inżynierskiej, po dokonaniu korekty planu finansowego przez Radę Osiedla.

zmiany najemcy lokalu przy ulicy Tatarakowej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Tatarakowej (zgodnie z § 1 pkt 4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu w SM „Czuby”). Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia pozostaje bez zmiany – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawców.

dzierżawy terenu przy ulicy Radości.

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na dzierżawę części działki 24/15 w osiedlu „Skarpa” dzierżawcy terenu przylegającego do w/w działki ze względu na fakt, iż na większości terenu obejmującego w/w działkę zlokalizowany jest ogólnodostępny parking wykonany przez „ALDIK” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– Zarząd Spółdzielni wyraził wstępną zgodę na wystąpienie z rejestru 2 członków – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy na przyjęcie w poczet członków i wydanie umowy na ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego przy ulicy Tatarakowej w związku z uregulowaniem zobowiązań finansowych z tytułu wkładu mieszkaniowego , określonego w umowie najmu z dnia 07.12.2005 r. oraz uregulowaniem zaległych opłat eksploatacyjnych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

– przyjął w poczet członków 6 osób – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad. 5 Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– przyjął do pracy niżej wymienione osoby:
1. pracownika w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu „Ruta” z dniem 01.04.2008 r. na okres próbny do dnia 30.06.2008 r. w wymiarze 1/2 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

2. pracownika w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu „Łęgi” z dniem 07.04.2008 r. na zastępstwo za pracownika przebywającego na urlopie bezpłatnym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

3. pracownika w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu „Łęgi” z dniem 01.04.2008 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 16:37, 15 maja 2016

Kategorie: 2008

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025