Protokół Nr 42/2007
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 30
.10.2007 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Członek Zarządu – Zastępca Prezesa – Andrzej Borówka
Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
2. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
3. Kierownik działu finansowego – Anna Kożuszek
4. Kierownik działu członkowsko-mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. Kierownik działu eksploatacyjno-technicznego – Wojciech Byzdra
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 5 członkom w wysokości 50%, 3 członkom w wysokości 100%, 2 członkom w wysokości 30 %.

spłaty zadłużenia w ratach

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty; czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty; postanowił wyrazić zgodę na spłatę zadłużenia przez 1 członka w kwotę 5.278,21 zł w terminie do 31.11.2007r., 1 członka w 6 miesięcznych ratach po 164,90 zł.
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na spłatę zadłużenia czynszowego w 6 miesięcznych ratach po 671,34 zł w terminie do 30.04.2008 r. przez najemcę lokalu użytkowego w Osiedlu „Ruta”.
odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowej spłaty normatywu zgodnie z załączonym wykazem;

Zarząd Spółdzielni oceniając sytuację materialną członka i jego rodziny:
– wyraził zgodę na odstąpienie od naliczenia odsetek w wysokości 50% 1 członkowi,
– nie wyraził zgody na odstąpienie od naliczenia odsetek 2 członkom, którzy wystąpili ponownie, po otrzymaniu decyzji o częściowym odstąpieniu od naliczania,

zwrotu zgromadzonych środków na funduszu remontowym nieruchomości Nr 24 w Osiedlu „Ruta”

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nagromadzonych środków finansowych na funduszu remontowym nieruchomości nr 24 w Osiedlu „Ruta” w związku z rezygnacją z administrowania przez Spółdzielnię w/w nieruchomością;

wycofania z Rady Nadzorczej wniosków o wykluczenie ze Spółdzielni

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wycofanie 4 wniosków członków, którzy spłacili zadłużenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno-eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

pokrycia kosztów likwidacji plam na ścianach i sufitach mieszkania przy ulicy Szmaragdowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dokładny adres lokalu.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przekazanie na konto czynszowe kwoty 455,47 zł tytułem pokrycia kosztów likwidacji plam na ścianach i sufitach w mieszkaniu przy ulicy Szmaragdowej w Osiedlu „Widok” /przyczyna powstania – przemarzanie stropu na styku ze ścianami zewnętrznymi/.
Powyższa kwota obciąży fundusz remontowy nieruchomości EW- 002.
rozstrzygnięcia przetargu na dostawę i montaż urządzeń placu zabaw.

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół komisji przetargowej z dnia 29.10.2007 r. i przyjął ofertę firmy „ALFA” Sp. z o.o. jako najkorzystniejszą na dostawę i montaż urządzeń zabawowych w Osiedlu „Widok” przy ulicy Topazowej.
aneksowania umowy z dnia 14.06.2006 r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na aneksowanie umowy zawartej z firmą EKBUD Sp. z o.o. w części dotyczącej zakresu rozszerzenia robót remontowych / balkonów remontowanych wybiórczo/ i zmiany terminu zakończenia robót na dzień 31.12.2007 r.
zatwierdzenia protokółu z przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej docieplenia budynków w Osiedlach: „Ruta”, „Łęgi”, „Błonie”, „Widok”, „Poręba”. Zaakceptował wniosek komisji przetargowej dot. wyboru oferty złożonej przez „Studio projektowe dom i wnętrza”.
przyjęcia wstępnej ceny 1 m2 oraz współczynników atrakcyjności dla budynku przy ul. Wiklinowej 2 w Lublinie.

Zarząd Spółdzielni ustalił wstępną cenę lokali w budynku przy ulicy Wiklinowej 2 w następującej wysokości:
– lokale mieszkalne – 4.000,00 zł/m2 p. uż.
– lokal użytkowy – 3.500,00 zł/m2 p. uż.
przy współczynniku atrakcyjności równym 1,0.
Koszt miejsca parkingowego wliczony w cenę mieszkania.
Ustalił poniższe współczynniki atrakcyjności:
1. w zależności od kondygnacji:
– I i II piętro – 0,96
– III i IV piętro – 0,98
– V i VI piętro – 1,00
– VII i VIII piętro – 1,02
– IX i X piętro – 1,04
– XI piętro – 1,05
2. w zależności od lokalizacji mieszkania względem stron świata:
– lokalizacja od strony północno-wschodniej – 0,98
– lokalizacja północ-południe – 1,00 (lokale dwustronne)
– lokalizacja od strony południowo-wschodniej i południowej – 1,02
3. współczynniki indywidualne
– za lokalizację nad śmietnikiem (I – III piętro) – 0,96
– dopłata za dodatkową powierzchnię tarasów na XI piętrze – 10.000 zł.
Przy zbiegu dwóch lub trzech współczynników atrakcyjności, będą one mnożone przez siebie

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko-mieszkaniowych:

– Zarząd Spółdzielni przyjął w poczet członków 1 osobę związku z przepisaniem praw członkowskich przez ojca, który został skreślony z rejestru członków – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– Zarząd Spółdzielni zmienił pracownikowi, zatrudnionemu w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w Osiedlu „Błonie”, wymiar czasu pracy z 1/2 etatu na 1 etat w okresie od 05.11.2007r. do 30.04.2008r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Zarząd Spółdzielni z dniem 30.11.2007r. rozwiązuje umowę o pracę z 2 pracownikami zatrudnionemu w Klubie Osiedla „Błonie” – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.

Ad. 6.
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:39, 15 maja 2016

Kategorie: 2007

x
DZIĘKUJEMY!!! – po raz jedenasty
Baner DZIĘKUJEMY!!! – po raz jedenasty