Wnioski z lustracji przeprowadzonej w 2011 r.

REGIONALNY ZWIĄZEK REWIZYJNY
SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH W LUBLINIE
20-601 Lublin, ul T. Zana 38 tel./fax 081- 525-91-49

Zarząd i Rada Nadzorcza
Spółdzielni Mieszkaniowej
„Czuby”
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

W wyniku zawartej w dniu 28.02.2011 r. umowy pomiędzy Regionalnym Związkiem Rewizyjnym Spółdzielni Mieszkaniowych w Lublinie a Spółdzielnią Mieszkaniową „Czuby” w Lublinie, w dniach od 28 lutego 2011 r. do 30 marca 2011 r. została przeprowadzona przez Związek lustracja częściowa obejmująca prowadzoną przez Spółdzielnię działalność inwestycyjną za okres od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.
Lustracją częściową Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie zostały objęte następujące zagadnienia:

  1. Podstawy prawne i organizacyjne działalności inwestycyjnej.
  2. Potrzeby mieszkaniowe a program inwestycyjny.
  3. Sprawy terenowo- prawne.
  4. Przygotowanie inwestycji.
  5. Realizacja inwestycji.
  6. Finansowanie i rozliczenie inwestycji.

Ustalenia lustracji zawarte w protokole są oparte na faktach wynikających z przedłożonych lustratorowi dokumentów, dokonanych przez niego oględzin, a także wyjaśnień złożonych przez Członków Zarządu i pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.
Lustrator sporządził protokół z lustracji, który bez zastrzeżeń został podpisany przez Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w dniu 30.03.2011 r.

Po zapoznaniu się z ustaleniami lustracji zawartymi w protokóle, Regionalny Związek działając na podstawie art. 93 § 1a ustawy Prawo spółdzielcze przekazuje Zarządowi i Radzie Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie poniższy wniosek polustracyjny zaproponowany przez lustratora:

  1. Kontynuować działania Spółdzielni zmierzające do rozpoczęcia realizacji inwestycji będących w przygotowaniu tj. budynku mieszkalnego przy ul. Wiklinowej 2 oraz zespołu garażowe- parkingowego z lokalami usługowymi przy ul. Filaretów 52.

Związek Rewizyjny przypomina, iż stosownie do postawień § 25 ust. 5 Instrukcji w sprawie lustracji organizacji spółdzielczych uchwalone przez Zgromadzenie Ogólne Krajowej Rady Spółdzielczej w dniu 1 lipca 2010 r. (Uchwała Nr 9/ 2010), Zarząd Spółdzielni jest obowiązany zamieścić w porządku obrad najbliższego Walnego Zgromadzenia Członków informację o powyższym wniosku polustracyjnym.

Wniosek z przeprowadzonej lustracji przedstawia Walnemu Zgromadzeniu Członków, Rada Nadzorcza Spółdzielni.

Stosownie do art. 93 § 1 b, § 2 i § 4 ustawy Prawo spółdzielcze, Zarząd Spółdzielni obowiązany jest corocznie przekazywać Związkowi Rewizyjnemu i Walnemu Zgromadzeniu Członków informację o realizacji wniosku polustracyjnego. Ponadto na żądanie członka Spółdzielni, Zarząd jest obowiązany udostępnić mu do wglądu protokół lustracji wraz z syntezą ustaleń lustracyjnych oraz informacją o ich realizacji wniosku polustracyjnego.

Data opublikowania: 21:24, 6 czerwca 2016

Kategorie: Archiwum

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025