ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 1, 8, 15, 22, 29 czerwca 2021 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 1, 8, 15, 22, 29 czerwca 2021 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,

– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,

– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu

– zatwierdzenia ceny detaliczne obuwia roboczego i ubrań roboczych oraz kwot ekwiwalentu pieniężnego wypłacanych pracownikom za pranie i naprawę obuwia i ubrań roboczych wydanych pracownikom SM Czuby za I (pierwsze) półrocze 2021 r.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

– w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie poprawy estetyki balkonów budynku mieszkalnego przy ul. Szmaragdowej 4 w osiedlu Widok,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakładowi Remontowo Budowlanemu usunięcie grafiiti z elewacji budynków w osiedlu Błonie,

– przetargu nieograniczonego na wymianę dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Kaczeńcowa 2 kl. II – 1szt, Biedronki 3 kl. II – 1szt.w osiedlu Łęgi,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PU HIMALIA wykonanie okresowego przeglądu instalacji elektrycznych w osiedlu Poręba,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmy KOM-EKO s.a wykonania remontu części nawierzchni asfaltowej na byłym parkingu społecznym przy ul. Tatarakowej w osiedlu Łęgi.

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „Prospectiy” malowania elewacji wózkowni i wejść do klatek z uzupełnieniem tynków w trzech klatkach schodowych budynku przy ul. Watykańskiej 10 w osiedlu Ruta.,

– w „trybie zapytania o cenę” na remont nawierzchni podjazdów do garaży przy ul. Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie P.U. HIMALIA przeglądu okresowego instalacji elektrycznej budynków mieszkalnych przy Bursztynowej 23 i 34, garaży przy ul. Bursztynowej 23 w osiedlu WIDOK,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie DRU-MAR Systemy Ogrodzeniowe dostawy ogrodzenia bezpiecznego placu zabaw w systemie FUN przy ul. Kawaleryjskiej w os. Błonie,

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu

– na czyszczenie elewacji ( mycie + impregnacja) w budynku: Husarska 2, Hetmańska 6, Szaserów 1, 9, 11, Rycerska 2, 8 w osiedlu BŁONIE,

– na wykonanie prac związanych z poprawą estetyki balkonów budynku mieszkalnego przy ulicy Szmaragdowej 4 w osiedlu Widok,

– na wykonanie okładziny z płytek gres na schodach wewnętrznych klatek schodowych w budynkach mieszkalnych Perłowa 4, Szafirowa 5 w osiedlu Poręba – unieważnienia przetargu

– na renowacje elewacji północnej i remontu wejść do klatek w budynku przy ul. Fantastycznej 5 w osiedlu Skarpa.

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu

– wynajmu od dnia 01.07.2021 r. pomieszczenia o pow. 2,38 m2, usytuowanego w korytarzu piwnicznym budynku przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi

– rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym o najem terenu pod tablice reklamowe w osiedlu Błonie, w związku z brakiem wpłat za wystawiane faktury,

– wynajmu lokalu użytkowego przy ul. Hetmańskiej w osiedlu Błonie z przeznaczeniem na studio tatuażu i magazynek,

– obniżenia opłat za lokal użytkowy przy ul. Bursztynowej 17, na okres sześciu miesięcy z uwagi na możliwość prowadzenia działalności w okrojonym, zakresie oraz okres wakacyjny, w którym zawsze jest mniejsze zainteresowanie zabawą dzieci w salach.

– obniżenia czynszu dzierżawy części działki położonej przy ul. Radości Stokrotce Sp. z o.o. (parking przed pawilonem) na okres 6 miesięcy. Część parkingu jest zajęta przez rzadko używane lub niejeżdżące samochody.

4. Skierowania wniosków

– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.

– podpisania aneksu do umowy z dn. 10.05.2021 r., na zmianę wariantu wykonania prac z 1 na 2 tj realizację przedmiotowego zakresu prac bez konieczności zrywania istniejącego pokrycia dachowego, a jedynie na wykonaniu miejscowych napraw polegających na likwidacji purchli powietrznych i wykonaniu nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia na całości połaci kl. 0 III – zgodnie ze specyfikacją zawartą w postępowaniu przetargowym rozstrzygniętym 12.04.2021 r.

– zmiany sposobu wystawiania faktur dla wskazanych we wniosku dzierżawców terenu poprzez umieszczenie pozycji usługi dzierżawy i podatku od nieruchomości od powierzchni lokalu, natomiast w przypadku służebności – w rozbiciu na służebność koszty określone przez Gminę Lublin. Ujawnianie na fakturach składników jw.. jest zasadne.

– zaprzestania naliczania opłat dla wyodrębnionych lokali użytkowych nr 1 i 2 położonych w pawilonie przy ul. Ułanów 10 z tytułu utrzymania mienia spółdzielni.
Lokale te nie korzystają z terenu Spółdzielni, mają dostęp do drogi publicznej.

– wyrażenia zgody na nieodpłatne udostępnienie miejsca – boisko do koszykówki przy placu zabaw przy ulicy Rucianej, obok ciągu pieszego i sklepu Biedronka 2. na potrzeby przeprowadzenia plenerowej akcji bezpłatnych badań słuchu dla mieszkańców pod hasłem „Radość słyszenia”

– wyrażenia zgody na współpracy w ramach mikrodziałań artystycznych w przestrzeni osiedla Błonie polegającej na ustawieniu instalacji artystycznych w dniach 14 i 16 czerwca 2021 r.

– wyrażenia zgody na zakupu wody dla pracowników w związku z okresem letnim – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996r oraz art. 232 Kodeksu Pracy
– rozszerzenia zakresu sprzątania – podpisania aneksu z firmą:
a) PROMAR do umowy z dnia 25.02.2014 r. na zmianę od 01.07.2021 odpisu w opłatach eksploatacyjnych „sprzątanie klatek schodowych” w budynku przy ulicy Hetmańskiej 14 Ikl. II w osiedlu Błonie
b) 1NPROF do umowy z dnia 01.03.2016 roku na „sprzątanie klatek schodowych” w osiedlu Poręba – nowa stawka obowiązywała będzie od 1 stycznia 2022 roku,
c) EFZON umowy z 2014 z na „sprzątanie klatek schodowych” w osiedlu Błonie dla mieszkań klatka I .w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 6,
d) wprowadzenia od 1.07.2021 r do opłat składnika „sprzątanie klatki schodowej” w budynku przy ulicy Radości 11 – II klatka w osiedlu Skarpa,
e) rozwiązania z dniem 31 lipca 2021r. umowy z firmą PROMAR za sprzątanie klatki schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 2 kl. I w osiedlu Błonie,

– podpisania aneksu nr 11 do dotychczasowej umowy z firmę KOM-EKO S.A. na zmianę od 01.07.2021 r. opłat za zwiększenie częstotliwości wywozu odpadów stałych komunalnych z lokali użytkowych w osiedlu „Ruta” ul. Jutrzenki 10.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

– zmiany wysokości zaliczki CO,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej

  1. Analizy działalności gspodarczo – finansową za I kwartał 2021 r,
  2. Informacji na temat
    a) Pozyskania funduszy na wyminę wind, przyłączy i instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych oraz docieplenia budynków
    b) .Informacja dotycząca przebiegu przebudowy instalacji gazowej
    w budynkach SM Czuby
    c) Informacja dotycząca termomodernizacji budynków przy ul. Watykańskiej 6, 8, 10 wraz z wykonaniem napraw i wzmocnień ścian osłonowych typu SEG.
  3. Projektów uchwał w sprawie:
    a) budowy parkingu przy ul. Stokrotki w os. Ruta.
    b) remontu i wymiany azbestowych ekranów balkonowych w os. Ruta.
  4. Przekazanie pisma Regionalnego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych w Lublinie ( Ldz. 5377/2021 ) z dnia 25.06.2021 r.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie