ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
725 538 608
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Adres
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach 2, 9, 16, 23, 30 czerwca 2020 r.


Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 2, 9, 16, 23, 30 czerwca 2020 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu
    art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
  • zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiącej podstawę do wyliczenia ekwiwalentu pieniężnego za i naprawę odzieży roboczej.
  • zatwierdzenia nowego wzoru umowy na roboty remontowo-budowlane.
  • uchylenie się Zarządu Spółdzielni od skutków prawnych złożonego oświadczenia woli w przedmiocie przydziału
  • zasad rozliczenia kosztów za opłaty pocztowe dokonane w placówkach pocztowych na terenie całego kraju na rzecz SM Czuby
  • zatwierdzenia zasad wydawania zaświadczeń oraz kopii dokumentów przez Sekcję członkowsko mieszkaniowa w sytuacji związanej z zagrożeniem epidemicznym,
  • wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2021 r.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie „SPECTRUM” wymiany okienek piwnicznych w budynkach Biedronki 3, Kaczeńcowa 2 w osiedlu Łęgi,
  • w trybie „zapytania o cenę” na renowacji elewacji frontowej budynku przy ul. Tymiankowa 1 wraz z remontem prześwitu, schodów, lokalu użytkowego oraz częściową renowację elewacji północnej w budynkach przy ul. Kaczeńcowa 1, 3 oraz na montaż rolet w drzwiach wejściowych do lokali użytkowych oraz wykonanie naprawy ściany czołowej lokali.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie ANBUD PHU uporządkowanie parkingu przy ulicy Tatarakowej tj. wybrukowanie terenu w okolicy altany śmietnikowej, naprawę nawierzchni dojścia do parkingu , rozbiórkę uszkodzonej nawierzchni,
  • w trybie „ zapytania o cenę ” na roboty związane z malowaniem klatek schodowych w budynkach osiedla Łęgi, Błonie.
  • przetargu nieograniczonego na wykonanie okładziny z płytek gres na schodach wewnętrznych klatek schodowych w budynkach mieszkalnych Perłowa 4 i Szafirowa 5 w os. Poręba.
  • w trybie „zapytanie o cenę” na remont pokrycia dachowego wraz z dociepleniem stropodachów budynków przy ul. Bocianiej 6 i Biedronki 9 w osiedlu „Łęgi”
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Fabryka Okien „Spectrum” Sp. z o.o. wymiany ślusarki drzwiowej stalowej na aluminiową 3 szt. drzwi wewnętrznych między klatką schodową, a wyjściem od strony garaży w nieruchomości Bursztynowa 34 w oś. Widok.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakupu w firmie IRPO traktora ogrodowego typu Cub Cadet XT2 PS117i wraz z kompletem noży zapasowych, na potrzeby Administracji Osiedla „Łęgi”,
  • w trybie „ zapytania o cenę” na malowanie klatek schodowych w budynkach osiedla Skarpa i Poręba.

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu

  • na malowanie elewacji budynku przy ul. Dziewanny 8 w osiedlu Ruta. Podpisania umowy o wykonanie prac z firmą „AB TRANS” wskazaną w protokole,
  • na renowację wschodniej ściany budynku przy ul. Radości 10 oraz remont wejść do klatek w budynkach Fantastycznej 4, 6, 8 w os. Skarpa. Podpisania na wykonanie renowacji wschodniej elewacji w budynku przy ul. Radości 10 z firmą Petrus Usługi Projektowe oraz z firmą ABTRANS na wykonanie remontu wejść do budynków przy ul. Fantastycznej 4, 6, 8.
  • na renowacje elewacji frontowej wraz z remontem schodów, prześwitu budynku Tymiankowa 1 i częściową renowacja elewacji północnych w budynkach Kaczeńcowej 3 . Podpisania umowy na wykonanie prac z firmą: „BUDREX BP”.

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu

  • przepisania umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Watykańskiej 4 na innego najemcę z rozszerzeniem działalności o dodatkowe stanowisko wyważania i wymiany kół,
  • obniżenia opłat za lokal użytkowe i dzierżawę terenu w związku z niemożliwością prowadzenia działalności (stan epidemiczny) – najemcom i dzierżawcom na okres 3 miesięcy o 50% , nie więcej jednak niż do wysokości kosztów ponoszonych przez spółdzielnię,
  • wyrażenia zgody na przedłużenie na 6 miesięcy, od maja 2020 r., na podnajęcia części lokalu użytkowego przy ul. Radości, najemcy który przebywa na urlopie wychowawczym i nie prowadzi działalności gospodarczej.
  • zawarcia z firmą EDUCO BSH Sp. z o .o, umowy okresowej na najem części powierzchni ogrodzenia parkingu przy ul. Kawaleryjskiej pod reklamę,
  • podnajęcia części lokalu użytkowego przy ul. Agatowej 16 w oś. Poręba na prowadzenie zajęcia on-line nauki języków obcych.
  • wynajem lokalu przy ul. Bocianiej w oś. Łęgi z przeznaczeniem na prowadzenie Biuro + sklep internetowy branży elektronicznej
  • wynajmem lokalu użytkowego przy ul. Kaczeńcowej w oś. Łęgi z przeznaczeniem na prowadzenie zakładu fryzjerskiego.

4. Skierowania wniosków

  • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.

  • wyprowadzenia z opłat eksploatacyjnych z dniem 01.06.2020 r. poz. „sprzątanie klatek schodowych” w nieruchomości Bursztynowa 37 kl. V kl. w osiedlu Widok,
  • rozszerzenia zakresu sprzątania kl. schodowych w os. „Ruta” – poprzez zlecenie firmie „Promar” od dnia 01 lipca 2020 r. sprzątania II klatki schodowej w budynku przy ul. Watykańskiej 10,
  • wystąpienia do oferentów o uzupełnienie złożonej dokumentacji w przetargu na wykonanie renowacji wschodniej elewacji w budynku przy ul. Radości 10 oraz remontu wejść do klatek w budynkach przy ul. Fantastycznej 4, 6, 8 w os. Skarpa.
  • wyrażenia zgodę na zwiększenie pracownikowi służby bhp i kontroli wewnętrznej, ryczałtu samochodowego, na czas trwania pandemii, od maja 2020 r.
  • wyrażenia zgody na obciążenie kosztami za środki czystości i dezynfekcji stosowanymi w Domach Kultury w czasie trwania pandemii COVID – 19, konta kosztów ogólne Zarządu lub konta kosztów mienia spółdzielni.
  • wprowadzenia do opłat od dnia 1.07.2020 r. składnika z tytułu sprzątania klatki schodowej w budynku Fantastycznej 21 – III klatka w osiedlu Skarpa i Agatowa 14 kl. V 9 w osiedlu Poręba,
  • przedłużenie terminu zakończenie robót związanych z wymianą lewego dźwigu osobowego w budynku Radości 14 w oś. Skarpa,
  • obniżenie opłat za najem lokali użytkowych o 50% lub do wysokości kosztów ponoszonych przez spółdzielnię, na okres 3 miesiące w związku z niemożliwością bądź znacznym ograniczeniem wykonywania pracy przez niektórych najemców.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

  • zmiany wysokości zaliczki CO,
  • zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
  • zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
  • przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
  • przedłużenia terminu wpłaty wkładu mieszkaniowego,
  • odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat,

V. Przygotowanie dokumentacji i inne działania Zarządu:

1) Informacji dla mieszkańców i Rady Nadzorczej dot.:

  • projektów do VII edycji Budżetu Obywatelskiego na 2021 r.
  • finansów spółdzielni
  • przedłużenia umowy dzierżawy parkingu przy sklepie Stokrotka przy ul. Radości
  • opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na zasadach ogólnych (CIT-8, 19%). przychodów uzyskiwanych przez spółdzielnie mieszkaniowe z tytułu opłat za lokale mieszkalne od osób nieposiadające członkostwa,

2) projektów uchwał dla Rady Nadzorczej w sprawie:

  • zmian w Regulaminie porządku domowego obowiązującego w osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.
  • wyrażenia zgody na dofinansowanie ze środków mienia spółdzielni remontu parkingu przy ul. Dragonów 2 w os. Błonie
  • zmian Regulaminu Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli i zasad ich wynagradzania.
  • planu kosztów zarządzania na 2021 r. oraz zaopiniowania dla Walnego Zgromadzenia uchwał w sprawie:
    – zmian Statutu Spółdzielni.
    – zmian Regulaminu Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.

 

Zarząd Spółdzielni

 

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie