Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 9,16, 23, 30 maja 2017 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych,
– przyjęcia na współczłonków,
– zatwierdzenia zasad umieszczania reklam we wkładce do Informatora SM Czuby


II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – nieograniczonego na wykonanie docieplenia stropodachów w budynkach przy ul. Dziewanny 4, 6, 10, 12, 11, 13, 15 oraz przy ul. Stokrotki l, 3, 5, 7, 8. w osiedlu Ruta
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Inwestprojekt-Dźwig wykonanie robót związanych odnowieniem (lifting) siedmiu kabin dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Stokrotki l, 3, 5 i 7 w osiedlu Ruta
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Inwestprojekt-Dźwig wykonania malowania od wewnątrz drzwi szybowych i blach osłonowych dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Sasankowej l, 3, 5 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Inwestprojekt-Dźwig na wykonania malowania od wewnątrz drzwi szybowych i blach osłonowych dwóch dźwigów osobowych w budynku przy ul. Sasankowej 4 w osiedlu Ruta ,
    – w trybie „zapytania o cenę” przetargu na wykonanie wymiany zaworów grzejnikowych w budynkach przy ul. Gościnnej 7,9,11,13, Sympatycznej 12,14, Radości 4 w osiedlu Skarpa.
    – trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Leding.eu Sp. z o. o wymiany oświetlenia klatek schodowych w budynku wielorodzinnym przy ul. Wiklinowej 4 w osiedlu Łęgi.
    – trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie PROMAR – rozszerzenia zakresu sprzątania, w budynku przy ulicy Rycerskiej 8 klatki IV /mieszkania 31-40) i wprowadzenie do opłat nowego składnika „sprzątanie klatek schodowych
    – trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia sprzątania klatki schodowej w budynku przy ulicy Fantastycznej 5, kl. II i wprowadzenia do opłat eksploatacyjnych nowy składnik dla tych mieszkań,
    .- trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia sprzątania klatki schodowej w budynku przy ulicy Agatowa 18 kl. V dla mieszkań (od 3 7 do 44) II i wprowadzenia do opłat eksploatacyjnych nowy składnik dla tych mieszkań,
    – w trybie „zapytania o cenę” na malowanie klatek schodowych w budynku Wiklinowej 4,
    – w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie okładzin z płytek gres posadzki oraz cokolików w wiatrołapach w budynku mieszkalnym przy ulicy Szmaragdowej 4 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na zakup jednego kotła asfaltu lanego na cząstkowy remont nawierzchni asfaltowej ulicy Tatarakowej w osiedlu Łęgi. Zlecił wykonanie w/w prac firmie KPRD.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” wykonania robót związanych z dociepleniem elewacji w nieruchomości Bursztynowa 31 oraz docieplenie stropu piwnic nr 19 i 20 oraz fragmentu
    korytarza w nieruchomości Szmaragdowa 4 w osiedlu Widok
    – w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie montażu nasad z turbowentami na kominach w budynku mieszkalnym przy ulicy Szmaragdowej 4 w osiedlu Widok. .
  2. Zatwierdził protokoły z przetargu
    – na czyszczenie elewacji (mycie i impregnacja) na budynku przy ul. Kawaleryjska 8 w osiedlu Błonie. Zlecił wykonanie w/w prac firmie wskazanej w protokole MARTEN-BUD Bis,
    – na koszenie trawników na terenie Osiedla „Ruta”.
    – na roboty związane z dociepleniem stropodachów w budynkach przy ulicy Dziewanny 4, 6, 10, 12, 11, 13, 15, Stokrotki 1,3,5,7,8 osiedlu Ruta.
    – na wykonanie remontu pokrycia dachu papą termozgrzewalną ( wentylacyjną) w budynkach mieszkalnych przy ulicy Husarskiej 2 i Hetmańskiej 12.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – najem lokalu użytkowego przy ul. Fantastycznej ze zmianą prowadzonej działalności w lokalu,
    – podnajęcia lokalu użytkowego przy ul. Rycerskiej w osiedlu Błonie na potrzeby siedziby firmy brata z przeznaczeniem na biuro firmy remontowej
    – rozwiązania umowy najmu lokalu mieszkalnego przy ulicy Romantycznej w związku z nieprzestrzeganiem warunków umowy określonych w § 3 umowy , dotyczących wnoszenia opłat za najem lokalu.
    – wypowiedzenia umowy najmu użytkownikowi pomieszczenia znajdującego się w budynku administracji osiedla „Skarpa”.
    – braku zgody na podnajęcie lokalu użytkowego przy ul. Tatarakowej w osiedlu Łęgi,
    – najem lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny 3/3a i Dziewanny 3/2a spółce Cywilnej z przeznaczeniem na żłobek „Wesołe Promyczki” .
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże,
    – do Rady Nadzorczej o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie z rejestru członków osób na podstawie § 67 statutu spółdzielni,
    – wycofanie z Rady Nadzorczej wniosków o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie z rejestru członków po mzłożeniu pisemnej rezygnacji z członkostwa.
  5. Inne wnioski
    – obniżenia czynszu za czerwiec za lokal przy ul. Przedwiośnie z uwagi na konieczność adaptacji lokalu na prowadzenie działalności,.
    – założenia księgi wieczystej oraz ustanowienia hipoteki przymusowej wobec dłużnika zam. przy ul. Biedronki w osiedlu Łęgi.
    – ustawienia punktu sprzedaży wyrobów garmażeryjnych przy ulicy Radości w osiedlu Skarpa,
    – przeksięgowania w nieruchomości ES 17 środków finansowych zgromadzonych na wymianę dźwigów na fundusz remontowy tej nieruchomości,
    – wykonania w Domu Kultury Skarpa prac remontowych zleconych przez Sanepid,
    – zawarcia w umowie o najem lokalu przy ul. Przedwiośnie klauzuli o nie wypowiadaniu umowy przez okres 10 lat
    – zmianę . zindywidualizowanego systemu rozliczania kosztów ogrzewania na systemem uproszczonym w budynku przy ul. Stokrotki 5 w osiedlu Ruta,
    – zatwierdzenia wykaz tabel służących do opracowania planów i analiz gospodarczo – Finansowych,
    – ujęcia w korekcie planu kosztów mienia na 2017 r. zakupu dwóch podkaszarek dla potrzeb administracji osiedla Widok.
    – przedłużenia terminu wykonania projektu budowlanego na przebudowę wewnętrznej instalacji gazu w budynkach przy ulicy Tymiankowej w osiedlu Łęgi,
    – zmianę opłat za wykonanie usługi sprzątania klatek schodowych w osiedlu Ruta przez firmę PROMAR.

III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zawieszenie postępowania komorniczego i przedłużenia terminu spłaty zadłużenia,
– wypłatę ( nienależnie ) zapłaconych odsetek od nieterminowych wpłat normatywu,
– zmiana zaliczek na centralne ogrzewanie,
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych
– weryfikację kwoty zadłużenia z tytułu opłat czynszowych za lokal użytkowy ul. Bociania ,

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 23:29, 11 lipca 2017

Kategorie: 2017

x
DZIĘKUJEMY!!! – po raz jedenasty
Baner DZIĘKUJEMY!!! – po raz jedenasty