Protokół Nr 16/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 20
.04.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu techniczno – eksploatacyjnego – Bożena Zielińska
3. Kierownik działu opłat i windykacji – Marta Rusinowicz
3 Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo – księgowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

skierowanie do komornika wniosków o wszczęcie egzekucji

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do komornika wniosków o wszczęcie egzekucji przeciwko 11 wymienionym w załączniku dłużnikom. Podejmowane działania okazały się nieskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

zwrotu kwoty nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty w wysokości 139,09 zł występującej na koncie opłat eksploatacyjnym na lokalu przy ulicy Agatowej w osiedlu Poręba, zbywcy mieszkania wyliczonej na dzień 9.09.2009 r.tj. objęcia mieszkania przez nabywcę – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

zakupu kserokopiarki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup na podstawie § 46 regulaminu:
a) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” kserokopiarki KONIKA 7145 w firmie VTE „Kserotechnika”,
b) w trybie zapytania o cenę zestawu komputerowego dla Domu Kultury „Łęgi”.

Ad. 3 W zakresie spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

częściowe odbiory i płatności robót dociepleniowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na częściowe odbiory i płatności robót dociepleniowych:
a) budynku Dragonów 3 w osiedlu Błonie,
b) budynku perłowa 8 i Bursztynowa 12 w osiedlu Poręba.

rozszerzenie umowy na wymianę stolarki okiennej

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie umowy na wymianę stolarki okiennej w osiedlu Błonie o budynek Kawaleryjska 2 zgodnie z uchwałą Rady osiedla nr 02/09/2010 z dnia 29.03.2010 r.

nieodpłatne przejęcie na majątek spółdzielni

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na nieodpłatne przyjęcie na majątek spółdzielni kiosku typu RUCH zlokalizowanego na terenie spółdzielni przy ulicy Dragonów, zgodnie z decyzją Rady Osiedla Błonie z dnia 22.02.2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dzierżawcy.

przeniesienia pomieszczeń przynależnych (piwnic) do innych pomieszczeń w budynkach przy ul. Fantastycznej w osiedlu Skarpa

Zarząd Spółdzielni w związku z koniecznością powiększenia pomieszczeń węzłów cieplnych RCO i pomieszczeń wodomierzy o piwnice lokatorskie wyraził zgodę na przeniesienie niżej wymienionych piwnic:

  1. Fantastyczna 11/51 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wspólnego usytuowanej na kondygnacji technicznej budynku.
  2. Fantastyczna 11/120 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wspólnego usytuowanej na kondygnacji technicznej budynku.
  3. Fantastyczna 19/12 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
  4. Fantastyczna 21/13 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
  5. Fantastyczna 21/17 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej zpomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.
  6. Fantastyczna 21/66 – do przeniesienia do piwnicy o takiej samej powierzchni wydzielonej z pomieszczenia wózkowni usytuowanej w podpiwniczeniu budynku.

Powyższe działania nie zmieni udziałów poszczególnych współwłaścicieli nieruchomości, a będzie wymagało jedynie wykonania nowych inwentaryzacji uproszczonych budynków w celu naniesienia tych zmian. Administracja os Skarpa posiada pisemne zgody właścicieli w/w mieszkań na przeniesienie ich piwnic.

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty związane z koszeniem trawników w osiedlu Ruta, Łęgi i Błonie. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac przez Firmę Usługowo- Handlową w osiedlu Ruta. Nie wpłynęły oferty na koszenie w osiedlu Łęgi i Błonie.

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu na prace remontowe w osiedlu Ruta.tj.

  1. Docieplenie części stropodachu w budynku przy ulicy Stokrotki 3,
  2. Remontu 5 szt. balkono-tarasów i uszczelnienie 6 szt. gazonów w budynkach przy ulicy Różanej 12, 20, 22.
  3. Remontu 15 szt. balkonów w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla,
  4. Remontu pasa elewacji w budynku przy ulicy Jutrzenki 10.

Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 3 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

Ad. 5 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 20:07, 11 maja 2016

Kategorie: 2010

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025