Protokół Nr 47/2009
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 24.11.2009 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.


Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.


Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2010 r. (za lokal użytkowy)
– 2 członkom w terminie do 30.09.2010 r.
– 3 członkom w terminie do 30.11.2010 r. (w tym 2 z tytułu bieżących rat normatywu)
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i polecił wszcząć postępowanie sądowe celem egzekucji należności z tytułu braku spłaty bieżących rat normatywu.
– 1 członkowi wyraził zgodę na rozłożenie na raty zadłużenia zasądzonego sądowym nakazem zapłaty – spłatę w terminach:
1. Kwotę 10 000 zł do 25.11.2009 r.
2. Kwotę 9 629,39 do 31.01.2010 r.
3. Kwotę 9 495,75 zł – w 12 ratach miesięcznych począwszy od stycznia 2010 r.

odstąpienia od naliczenia odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat czynszowych zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 70%
– 4 członkom w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 40%

utworzenia rezerwy

Zarząd Spółdzielni polecił utworzyć rezerwę z tytułu opłat czynszowych z lokali mieszkalnych zajmowanych na podstawie umów najmu, lokali gdzie zadłużenie przewyższa wkład mieszkaniowy a spółdzielnia posiada wyroki sadowe zasądzające należności na jej rzecz a także jest prowadzone postępowanie egzekucyjne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków i adresu lokali.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenia w trybie z wolnej ręki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie usługowemu Zakładowi Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazowych wykonanie prac związanych z montażem nasad kominowych typu „H” w pionie kuchennym i łazienkowym nad mieszkaniem przy ul. Dziewanny – w tym miejscu w protokole umieszczono dokładny adres lokalu.

zatwierdzenia projektu umowy

Zarząd Spółdzielni zatwierdził projekt umowy na roboty remontowo – budowlane w formie zamówienia z wolnej ręki, zlecenia, roboty awaryjne stanowiący załącznik do wniosku

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie zapytania o cenę na wymianę wykładziny podłogowej na płytki ceramiczne antypoślizgowe na hollu I piętra budynku Administracji. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków

– w związku ze spłatą zadłużenia wobec spółdzielni przez 3 członków Zarząd wycofał wnioski skierowane do Rady Nadzorczej o wykluczenie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

– wyraził zgodę na przesunięcie terminu wpłaty kolejnej raty na mieszkanie realizowane w budynku przy ulicy Dziewanny 14 dla niżej wymienionych członków:
1. w terminie do 20.02.2010 r.
2. w terminie do 31.01.2010 r.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– jednomyślnie podjął uchwalę następującej treści:

UCHWAŁA Nr 8/2009
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 24.11.2009 r.

w sprawie: wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2010 r.

Zarząd SM „Czuby” w Lublinie zmierzając do racjonalizacji zatrudnienia oraz zapewnienia prawidłowego wykonywania statutowych zadań, uchwala co następuje:

§ 1

Wstępnie zatwierdza się strukturę organizacyjną Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2010 r. stanowiącą załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2

Powyższa struktura przedstawiona zostanie na posiedzeniu Rady Nadzorczej celem ostatecznego jej zatwierdzenia zgodnie z kompetencjami.

zał. Nr 1 do Uchwały Zarządu SM”Czuby”
Nr 8/2009 z dnia 24.11.2009 r.

47

– przedłużył umowę o pracę z dniem 1.01.2010 r. na czas nieokreślony z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku inspektora ds. technicznych w osiedlu Skarpa z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przyjął do pracy z dniem 1.12.2009 r. na czas określony do 28.02.2009 r. w wymiarze 1/2 etatu pracownika na stanowisko inspektora ds. finansowo – księgowych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– przyjął do pracy z dniem 13.12.2009 r. na czas określony w wymiarze 1/2 etatu pracownika na stanowisko inspektora ds. pracowniczych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:38, 12 maja 2016

Kategorie: 2009

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025