Protokół Nr 27/2008
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 08
.07.2008 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa ds. eksploatacyjnych – Anna Urbanek
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
5. Kierownik działu adm. organizacyjnego – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno-eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2008 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2008 r.
– 3 członkom w terminie do 30.09.2009 r.

Nie wyraził zgody na przedłużenie terminu spłaty zadłużenia w wysokości 6.122,26 zł, 1 członkowi i polecił skierować wniosek do komornika o egzekucję należności

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 70%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi wyraził zgodę na spłatę naliczonych odsetek w 12 ratach.

odstąpienia od naliczania odsetek ustawowych od nieterminowych wpłat rat normatywu

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek 1 członkowi w wysokości 70%, pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania.

przesunięcia terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkania

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przesunięcie terminu dopłaty do końcowego rozliczenia mieszkań w budynku przy ulicy Topazowej 4 i 6
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2009 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2009 r.

zmiany stawek opłat eksploatacyjnych w Osiedlu Błonie.

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zmiany z dniem 01.08.2008 r. stawek opłat we wszystkich nieruchomościach osiedla Błonie w pozycji:
– eksploatacja i zarządzanie w wysokości 0,8512 zł/m2
– konserwacja i przeglądy w wysokości 0,41 zł/m2

W/w wniosek przedłoży do uchwalenia Radzie Nadzorczej.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie „zapytania o cenę” odbytego w dniu 03.07.2008 r. na zakup 10 szt. Ławek i 50 koszy dla osiedla Łęgi.

podnajęcia lokalu użytkowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę użytkownikowi lokalu przy ulicy Fantastycznej (w tym miejscu w protokole umieszczono dane użytkownika lokalu) na podnajem przedmiotowego lokalu Stowarzyszeniu „Centrum Kreatywności” – zgodnie z § 9 ust.1 umowy z 2006 r.

– przyjęcia wstępnej ceny 1 m2 oraz współczynników atrakcyjności dla lokali w budynku przy ul. Dziewanny 14 w Lublinie

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. przyjęcia wstępnej ceny 1 m2 lokali w wysokości 4.000zł /m2 p.uż., obligatoryjny koszt miejsca postojowego w podziemiu – 15.000 zł na każde mieszkanie, współczynników atrakcyjności: parter – 0,95, I piętro – 1,05, II piętro – 1,03, III piętro – 1,00, współczynniki indywidualne dla niektórych mieszkań tj. powiększonych balkonów – 3,000 zł, powiększonych tarasów – 18.000 zł itp.
Ustalone we wniosku ceny zostaną przedłożone do zatwierdzenia Radzie Nadzorczej.

Zarząd Spółdzielni przy zawieraniu umów z uczestnikami budowy mieszkań w realizowanym budynku przy ulicy Dziewanny, będzie stosował zgodnie z uchwałą Rady Nadzorczej Nr 7/1/2006 r. z dnia 31.01.2006 r. poniżej przedstawione zasady:

1. Naboru uczestników budowy mieszkań dokona w okresie 30 dni od uchwały Rady Nadzorczej w sprawie podjęcia decyzji o realizacji budynku i zatwierdzenia wstępnej ceny 1 m2, oraz współczynników atrakcyjności.

2. Kolejności zawierania umów na realizację mieszkania odbywać się będzie zgodnie z poniżej przedstawionymi pkt:
a/ członkowie oczekujący – w przypadku kilku chętnych na dany lokal decyduje numer członkowski,
b/ członkowie SM „Czuby” – w przypadku kilku chętnych na dany lokal decyduje data złożenia podania,
c/ dzieci członków – w przypadku kilku chętnych na dany lokal decyduje data złożenia podania.

3. Po okresie 30 dni – wolne lokale do sprzedaży ogłasza się w prasie. Decyduje kolejność zgłoszeń.

4. W sprawach nie ujętych Regulaminem zawartym w załączniku do uchwały nr 7/1/2006 r. z dnia 31.01.2006 r. i innymi uchwałami Rady Nadzorczej decyzję podejmuje Zarząd SM „Czuby”.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni w zakresie spraw pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje:

– Zarząd Spółdzielni wypowiada dotychczasowe warunki pracy i płacy wszystkim zatrudnionym w Spółdzielni pracownikom z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
Przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest fakt zarejestrowania w Państwowej Inspekcji Pracy protokołu dodatkowego nr 10 do Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie likwidującego dyżury domowe w ramach pogotowia technicznego.

– Zarząd Spółdzielni zlecił zleceniobiorcy (w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zleceniobiorcy) wykonywanie następujących czynności:
1. w okresie od 14.07.2008 r. do 14.08.2008 r. sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Zarządu podczas nieobecności w pracy sprzątaczki.
2. w okresie od 18.07.2008 r. do 18.08.2008 r. zamykanie i otwieranie siedziby Zarządu Spółdzielni.

– Zarząd Spółdzielni w okresie od 16.07.2008 r. do 23.08.2008 r. podczas nieobecności w pracy inspektora ds. bhp zleca wykonywanie czynności wykonywanych przez w/w innemu pracownikowi (w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników).

– Zarząd Spółdzielni zatrudnia na czas urlopu bezpłatnego – gospodarza rejonu w Osiedlu Łęgi – innego pracownika (w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników).

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:50, 13 maja 2016

Kategorie: 2008

x
Budżet Obywatelski 2025 Baner Budżet Obywatelski 2025