ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” o posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 26 marca 2019 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 26 marca 2019 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.


II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zatwierdził plan amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych na rok 2019 wg stanu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych na dzień 31.12.2018 r.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Inwestprojekt-Dźwig wymianę 2 szt. pomp w hydroforni przy ul Dziewanny 5A w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Trade Projekt podcięcie drzew przy ul. Radości i ul. Romantycznej,
    – w trybie „ zapytania o cenę” wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach osiedla Skarpa, Łęgi, Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „MTJ – Group S.C.” wykonania gumowych mat przerostowych pod urządzenia zabawowe na zrewitalizowanym placu zabaw przy ul. Różanej 21-27 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki’ zlecenie firmie Apator Powogaz S.A. wymianę wodomierzy oraz ciepłomierzy w mieszkaniach oraz lokalach w Nieruchomościach EW-22 i EW-23, ul. Topazowa 4 ,6 w osiedlu Widok,
    – zlecenie wykonania przez pracowników administracji remontu lokalu użytkowego przy ul. Gościnnej 11/1A w os. Skarpa ( wykonanie posadzki z gresu technicznego, wymiana miski ustępowej, dolnopłuka, deski sedesowej, umywalki, baterii umywalkowej, naprawa instalacji elektrycznej z uzupełnieniem osprzętu oraz likwidacją instalacji, malowanie pomieszczeń z przygotowaniem powierzchni i gruntowaniem,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Inwestprojekt-Dźwig wymianę sterowania dwóch dźwigów osobowych w budynku przy ul. Stokrotki 1 w osiedlu Ruta,
    – zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Fabryka Okien „Spectrum” Sp. z o.o .wymianę ślusarki drzwiowej stalowej na aluminiową 8 szt. w Nieruchomości EW-06, ul. Bursztynowa 34 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie wykonanie remontu bieżącego części elementów elewacji i gazonu balkonowego przy ul. Różanej w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firma KOM-EKO wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej do budynku przy ul. Sasankowej 4 w oś. Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PROSPECTIV wykonanie remontu schodów zewnętrznych do lokalu użytkowego nr 1A przy ul. Różanej 1 w oś. Ruta,
  2. Zatwierdzenia protokołów
    – z przetargu nieograniczonego na budowę budynku usługowego przy ul. Radości 2 A w os. Skarpa i wyłonienie wykonawca tj. firmy LIDERTECH Sp. z o.o.,
    – z przetargu na roboty brukarskie i asfaltowe w osiedlu Skarpa, Ruta, Widok , Poręba wybór oferty na roboty brukarskie firmy KOM-EKO S w osiedlu Ruta, roboty asfaltowe w osiedlu Skarpa, firmy ZOSTA ,w osiedlu Widok, firmy STANDROD w os. Łęgi, Poręba.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – na wynajem lokalu użytkowego położonego przy ul. Bocianiej w osiedlu Łęgi z przeznaczeniem na żłobek.
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski
    – zmiany zaliczek od 01.04.2019 r. na podgrzanie c.w.u. – w osiedlu Poręba,
    – zmiany od 01.04.2019 r stawki opłat za sprzątanie kl. schodowych z kwoty 9,84 zł na 11,07 zł/ miesięcznie dla: Agatowa 18 kl. I, V, VII, Agatowa 14 kl. I, Agatowa 12 kl. V i Vi, Bursztynowa 1C kl. V, VII, VIII, Bursztynowa 12 kl. IX, Turkusowa I kl. XI, Bursztynowa 14 kl. IX, X, Turkusowa 3 kl. II , Bursztynowa 10 oraz wprowadzenia do opłat czynszowych poz, sprzątanie klatki schodowej w budynek Agatowa 12 w wysokości 11.07 zł/ mieszkanie,
    – dofinansowania remontu chodników w osiedlu Poręba w ramach wspólnego funduszu remontowego.
    – zmiany zaliczek od 1.04.2019 r . za c.o. w budynkach rozliczanych ryczałtem oraz stawek na podgrzanie wody w os. Błonie,
    – dofinansowania z funduszu mienia spółdzielni brakującej kwoty 3 651 zł. na remont nawierzchni asfaltowych w osiedlu Skarpa,
    – zakupu sprzętu ogrodniczego i technicznego dla potrzeb Administracji Widok,
    – zawarcia umów na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie w/w pawilonu przy ul. Radości w osiedlu Skarpa,
    – zmiany zaliczek od dnia 01.04.2019 r. w osiedlu Skarpa: na podgrzanie wody w okresie rozliczeniowym 2019 r dla budynków osiedla przynależnych do wymiennikowni PC 1,2 oraz dla poszczególnych budynków z indywidualnymi węzłami cieplnymi przy ul. Fantastycznej, Sympatycznej, Radości 4, 10, 12, 14, na centralne ogrzewanie dla budynków przy ul. Romantycznej 8, 10, 12,Gościnnej 1 rozliczanych systemem uproszczonym, na centralne ogrzewanie i podgrzanie wody dla budynków przy ul. Przytulnej w osiedlu NISKA SKARPA.
    – zatwierdzenia kalkulacji opłat od 01.04.2019 r. za wynajem pomieszczeń gospodarczych i wynajmowanych przy poszczególnych mieszkaniach korytarzy w osiedlu Widok .W pomieszczeniach gospodarczych i przy pełnych zabudowach korytarzy uwzględniono stawkę energii elektrycznej
    – zmiany zaliczek z dniem l kwietnia 2019 r. w osiedlu Widok na centralne ogrzewanie ul. Szmaragdowa 4,
    – rozwiązania z dniem 31.03.2019 r. umowy na sprzątanie klatek schodowych z firmą INPROF oraz zawarcia umowy od 1 kwietnia 2019 roku. na kompleksowe prace porządkowe w zakresie sprzątania klatek schodowych z firmą PROMAR PHU Sp. jw. w nieruchomości Bursztynowa 35 w os. Widok ze stawką 10,00 zł/ m-c/lokal (brutto),
    – zmiana zaliczek od 01.04.2019 r. na centralne ogrzewanie w budynkach Sasankowej 3, 4, 5, Różanej 3, 6, 27, Dziewannv 7, 9, 11, 13, 15, Stokrotki 5, 7, 8 i Jana Pawła II 9 w osiedlu „Ruta” – rozliczanych systemem uproszczonym (ryczałt),
    – zmiana zaliczek od 01.04.2019 r. za energie elektryczną w budynkach Sasankowej 4 , Stokrotki 8, Różana 7, Dziewanny 5, w osiedlu Ruta,
    – zmiana zaliczek od 01.04.2019 r. za podgrzania wody w osiedlu Łęgi,
    – rozszerzenie umowy na sprzątanie kl. schodowych w os. „Ruta” z firmą „PROMAR” PUH , poprzez zlecenie sprzątanie I kl. schodowej przy ul. Dziewanny 6,
    – uzupełnienia dokumentacji przetargowej do przetargu na wykonanie renowacji północnej elewacji w budynkach przy ul. Fantastycznej 13 i 15 w os. Skarpa.
    – od dnia 01.04.2019 r. zmianę ceny usługi kompleksowego sprzątania klatek
    – zmiana od 1.04.2019 r. stawek za sprzątanie klatek schodowych w osiedlu „Łęgi”,w budynkach: Biedronki 3 kl. I , Tatarakowa 8 kl. V świadczonych przez firmę „EFZON” – z kwoty 8,92 zł na 11,00 zł /brutto/miesiąc od mieszkania, w budynkach
    Wiklinowa 4 kl. III i IV, Tatarakowa 8 kl. VI, Tymiankowa 3 Kl. VIII świadczonych przez firmę INPROF – z kwoty 9,84 zł brutto na 11,07 zł / brutto/ miesiąc/ mieszkanie,
    – zatwierdzenia kosztorysu Firmy Reklamowej AD Astra 69 s.c. na wykonanie i montaż zewnętrznego szyldu reklamowego podświetlanego do Domu Kultury Łęgi,
    – podpisanie aneksu nr 17 z dnia 12.03.2019 (os. Ruta, Błonie, Łęgi, Skarpa), nr 16 z dnia 12.03.2019 r (os. Poręba) i nr 12 z dnia 12.03.2019 r (os. Widok) z firma Ista Polska Sp. z o.o. do umów rozliczeniowych. dot. zmiany stawek usług rozliczeniowych,
    – rozszerzenie zakresu umowy na sprzątanie kl. schodowych w os. „Ruta” z firmą „PROMAR” PUH , poprzez zlecenie od dnia 1 kwietnia 2019 r. sprzątania klatek schodowych w budynku przy ul. Różanej 12.kl. I i II – stawka opłat od jednego mieszkania 9,50 zł brutto.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat

V. Przygotował do informatora z materiałami na Walne Zgromadzenie
– SPRAWOZDANIA z działalności Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” za 2018 r.
– Informacja dotycząca budowy pawilonu przy ul. Radości w os. Skarpa.
– Informacja dotycząca opłat eksploatacyjnych w SM Czuby.
– Informacja dotycząca ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności.
– Projekty uchwał w sprawie zmian statutu, regulaminu Rady Nadzorczej, podziału zysku netto, sprawozdania finansowego za 2018 r.
– Stanowisko w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren u zbiegu ulic Stokrotki i Rucianej.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie