ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 06/2018 z dnia 30.05.2018 r.

Protokół nr 6/2018
z posiedzenia plenarnego Rady Nadzorczej SM „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 30.05.2018 r.

Obecni:
Przewodniczący Rady – Alicja Stadnicka
Zastępcy przewodniczącego – Edward Jasiński, Koszałka Urszula
Sekretarz – Grażyna Kasprzak

Członkowie:
Wiesław Augustowski, Leszek Bartoszcze, Anna Ciechan, Edward Dudek, Joanna Guz, Barbara Rupczewska, Dariusz Jaremek, Mirosław Kalinowski, Ewa Kosiak, Henryk Lewandowski, Zbigniew Ławniczak, Tadeusz Szczygieł, Grażyna Stadnik, Elżbieta Janiak, Bożena Wójtowicz, Krzysztof Piekniak.

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
Zastępca prezesa ds. eksploatacji – Bożena Zielińska
Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Ad. 1
Przewodniczący Rady Nadzorczej poinformował ,że porządek obrad dzisiejszego posiedzenia przedstawia się następująco:

  1. Zatwierdzenie porządku obrad.
  2. Analiza działalności gospodarczo – finansowej SM „Czuby” za I kwartał 2018r.
  3. Informacja na temat przebiegu obrad Walnego Zgromadzenia .
  4. Przyjęcie protokołu z posiedzenia odbytego w dniu 8.05.2018 r.
  5. Rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Nadzorczej.
  6. Sprawy wniesione.

Do przedstawionego porządku obrad nie zgłoszono uwag. Został przyjęty do realizacji jednomyślnie – 18 za.

Ad. 2
Prezes Zarządu omówił poniżej przedstawioną analizę działalności gospodarczo – finansowej Spółdzielni za I kwartał 2018 r.
W tym miejscu w protokole umieszczono zestawienia:
– zestawienie kosztów i przychodów za I kwartał 2018 r.
– działalność eksploatacyjna za I kwartał 2018 r.
– fundusz remontowy za I kwartał 2018 r. ( zestawienie zbiorcze ) SM Czuby
– działalność kulturalno – oświatowa za I kwartał 2018 r. SM Czuby
– Zatrudnienie i fundusz płac za I kwartał 2018 r.
– Wykonanie utrzymania mienia spółdzielni za I kwartał roku 2018
– Zestawienie wykonanych robót na 31.03.2018 r.


Członkowie Rady Nadzorczej po uzyskaniu odpowiedzi na zgłoszone pytania:

– w jakiej konkretnie kwocie domy kultury otrzymały dofinansowanie na prowadzenie działalności ,
– czy podwyższony podatek od wieczystego użytkowania gruntów dotyczy wszystkich naszych zasobów,
– co zamierza zrobić spółdzielnia by zawiadomić wszystkie osoby ,że nabyły członkostwo po zmianie ustawy ,
– czy osoby które utraciły członkostwo z mocy ustawy zostały o tym powiadomione

I po dyskusji większością głosów – 16 za, przy 3 wstrzymujących się od głosowania przedstawioną powyżej w protokole analizę za I kwartał 2018 r. przyjęli.

Ad. 3
Prezes Zarządu poinformował ,że odbyły się już wszystkie części Walnego Zgromadzenia. Trwały od 26.04.2018 r. do 29.05.2018 r. Zgodnie z § 77 ust .6 statutu po odbyciu wszystkich części, Zarząd Spółdzielni w obecności przewodniczących poszczególnych części Walnego Zgromadzenia stwierdzi , która z uchwał z porządku obrad Walnego Zgromadzenia otrzymała wymaganą Statutem ilość głosów i została przyjęta , oraz która z uchwał takiego warunku nie spełniła.

Posiedzenie Zarządu z udziałem przewodniczących części Walnego Zgromadzenia zostało zwołane na 5.06.2018 r. ( w ciągu 7 dni od dnia odbycia ostatniej części § 77 ust. 7 ). O przyjętych lub nie przyjętych uchwałach przez Walne Zgromadzenie, Zarząd poinformuje członków po podpisaniu protokołu zbiorczego, w komunikacie dostarczonym wszystkim członkom i mieszkańcom spółdzielni . Zrobi to w terminie zakreślonym w statucie ( § 77 ust.8 ) tj w ciągu 10 dni od zakończenia ostatniej części Walnego Zgromadzenia .

Według wstępnych obliczeń wszystkie uchwały ujęte w porządku obrad uzyskały wymaganą ilość głosów do ich podjęcia.
W Walnym zgromadzeniu w br. udział wzięła 1 139 członków spółdzielni oraz 699 członków udzieliło pełnomocnictwa innym do wzięcia udziału w określonej części walnego zgromadzenia i głosowania nad uchwałami zawartymi w porządku obrad.

159 osób posiadających pełnomocnictwo naszych członków to osoby zamieszkałe poza naszą dzielnicą a nawet województwem np. Świdniku, Kolonii Wierzbica, Bystrzejowicach , Dominowie, Kraśniku, Przemyślu, Kielcach, Abramowie, Radzyniu Podlaskim, Radcze, Wólce Łabunieckiej , Siemiatyczach, Łuckiej Kolonii, Łęcznej, Ostrzeszowie, Panieńszczyżnie, Kurchowie, Majdanie Krasienickim.

Zgodnie z uchwała nr 13 Walnego Zgromadzenia do Rady Nadzorczej zostali wybrani:

– z osiedla Poręba – Kaczmarski Jerzy, Kasprzak Grażyna i Piekniak Krzysztof
– z osiedla Łęgi – Przybyś-Ziemba Danuta, Tanikowski Stanisław i Koszałka Urszula
– z osiedla Ruta – Janiak Elżbieta, Buda Tomasz , Gontarz Zbigniew, Jaremek Dariusz
– z osiedla Widok – Kulikowska Agnieszka, Brożyna Marta, Kosiak Ewa
– z osiedla Błonie – Baran Bogumiła, Szabała Elżbieta, Turski Andrzej
– osiedla Skarpa – Stadnik Grażyna, Dudek Edward , Morawski Jan , Ławniczak Zbigniew, Żak Waldemar

Środki jakimi posługiwały się niektóre osoby startujące w wyborach na członków Rady Nadzorczej mogli państwo ocenić sami na podstawie udziału w zebraniu lub nakręconych filmików i wykonanych zdjęć.

Wszystkim państwu jeszcze raz dziękuję za udział w zebraniach i udzielone absolutorium.


Ad. 4

Nie wpłynęły pisma do rozpatrzenia przez Radę Nadzorczą.


Ad. 5

Przybyli na posiedzenie Rady członkowie spółdzielni zgłosili do Zarządu poniższe wnioski:

I – Baczkowski Grzegorz zamieszkały w osiedlu Łęgi

Wniosek l
Proszę o odpowiedź na pytania które zostały zadane w dniu 27.04.2018r podczas IV części Walnego Zgromadzenia:

  1. co zostało zrobione w sprawie zgłoszenia braku interwencji Policji na częste zakłócanie spokoju przez grupę pianych osób na osiedlu.
  2. kiedy zostanie przedstawiony do wglądu projekt pawilonu przy ulicy Romantycznej (dawna garmażerka) oraz kosztorys inwestorski wraz z informacja w jaki sposób będzie prowadzone postępowanie i czy już jest jakiś najemca (jaki)

Wniosek 2

  1. proszę o przeprowadzenie remontu wyposażenia (np. drabinek które są obdrapane i częściowo skorodowane) na palcach zabaw przy ul Tymiankowej 54 oraz Tatarakowej 16
  2. zabezpieczenie skorodowanych elementów wiatrołapów oraz wymianę uszkodzonych płytek przy Tymiankowej l – jeżeli w/w elementy są na gwarancji proszę o usunięcie usterek w ramach niej
  3. podanie planu remontowego na odmalowanie klatek schodowych przy Tymiankowej l oraz pozostałej części osiedla

II Piętka Łukasz zamieszkały w osiedlu Ruta

Ponowił wniosek zgłoszony na IX części Walnego zgromadzenia w dniu 11.05.2018 r. dot. by Zarząd Spółdzielni zajął się istniejącymi placami zabaw pod kątem bezpieczeństwa i wymiany zużytych urządzeń lub zorganizowania centralnego placu zabaw z nowym wyposażeniem.

Zastępca prezesa ds. eksploatacji poinformowała, że zgłoszonym wnioskami zajmą się Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli oraz pochyli się nad nimi Zarząd przy konstruowaniu planu remontów mienia spółdzielni na rok 2019.

Na tym protokół zakończono.

Sekretarz
Rady Nadzorczej

Kasprzak Grażyna

Przewodniczący
Rady Nadzorczej

Stadnicka Alicja

 

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie